Relationsdatabase - helt-nede-på-jorden tutorial

Kurt Hansen

Hvor finder jeg en helt-nede-på-jorden tutorial til en
relationsdatabase. Jeg trænger til at sætte mig ind i de helt
grundlæggende begreber.

Den skal (til en start) helst være på dansk, men det er ikke et
ultimativt krav.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Arne Vajhøj

On 3/10/2018 3:28 AM, Kurt Hansen wrote:
> [...]
> grundlæggende begreber.
>
> Den skal (til en start) helst være på dansk, men det er ikke et

Hvad med en bog?

Relations databaser og SQL / Søren Vang

var en OK bog for 20 år siden.

Jeg ved ikke om der er kommet noget bedre idag.

Arne