Headers (of topick)

Bo M. Mogensen

jeg ved der er nogen nørder der læser med i gruppen efter de fleste
andre grupper er døde - jeg har lige et spørgsmål (som ikke har noget
med gruppen at gøre) hvordan kan man se headers på Thunderbird news indlæg ?

Mv Bo M Mogensen
--
http://b2mm.dk/udtaelser.html
http://b2mm.dk/books.html

Carl Drud

"Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> writes:

> jeg ved der er nogen nørder der læser med i gruppen efter de fleste
> andre grupper er døde - jeg har lige et spørgsmål (som ikke har noget
> med gruppen at gøre) hvordan kan man se headers på Thunderbird news indlæg ?

Vis-->Meddelelseshoveder-->Alt

eller

Vis-->Kildekode

--