Sletning af ikke relevant indlæg

p123h...@gmail.com

Jeg søger admin for dk.videnskab.jura da jeg har et indlæg som er 8 år gammelt og som jeg ønsker at slette. Har af google fået at vide jeg skal kontakte webmasteren eller den ansvarlige for gruppen. Problemet er at jeg ikke rigtigt kan finde oplysninger om hvem de ansvarlige er.

Kim Ludvigsen

Den 29-10-2017 kl. 14:05 skrev Thomas Corell:
> Dit bedste håb er nok selv at poste endnu et opfølgende indlæg, til det
> som du helst så forsvandt, og forklare dig. Så vil indlægget og din
> forklaring "følges" ad i arkiverne.

Dette er dog måske ikke så god en ide. Det vil genoplive tråden også på
alle de servere, hvor det gamle indlæg er væk - hvis forklaringen
indeholder noget af det uønskede, så vil sådan et indlæg netop være med
til at sprede det uønskede.

Jeg ville nok nøjes med at prøve at få Google til at fjerne indlægget,
da det nok er der, der er størst chance for, at andre kan finde det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

p123h...@gmail.com

Den lørdag den 28. oktober 2017 kl. 15.28.25 UTC skrev p123h...@gmail.com:
> Jeg søger admin for dk.videnskab.jura da jeg har et indlæg som er 8 år gammelt og som jeg ønsker at slette. Har af google fået at vide jeg skal kontakte webmasteren eller den ansvarlige for gruppen. Problemet er at jeg ikke rigtigt kan finde oplysninger om hvem de ansvarlige er.

Jeg har forsøgt mig med at få google til at fjerne det, det vil de ikke og henviser til admin for gruppen, eller at klage til datatilsynet. Det er jo bare umuligt at finde ud af hvem det er.

Mcwm

Den 28-10-2017 kl. 17:28 skrev p123h...@gmail.com:
> Jeg søger admin for dk.videnskab.jura da jeg har et indlæg som er 8 år gammelt og som jeg ønsker at slette. Har af google fået at vide jeg skal kontakte webmasteren eller den ansvarlige for gruppen. Problemet er at jeg ikke rigtigt kan finde oplysninger om hvem de ansvarlige er.

Nu kunne det være sjovt at få fortalt, om hvilken begrundelse du har brugt.

Er det den samme som du beskriver i emnelijen på dette indlæg?

Skulle det være tilfældet, som ville google få travlt med at tømme deres
grupper.

Det være sagt, så har jeg ikke fundet noget på min server, som peger på
dig med de oplysninger du bruger på indlægget her. Den bærer samtlige
dansk grupper tilbage til ca 2000.