Brug af Alias

Bo M Mogensen

Det blev sagt en gang og det gælder vel stadigt at man i en go news
debat går efter bolden (indholdet af et indlæg) og ikke manden eller
kvinden (jeg ved ikke om der er nogen tilbage ? ) ...

Jeg ved det er set , som en unode blandt nogen af os sidste dinosaur
på det stumper der er tilbage af Dansk news - men jeg mener nu , hvis
der kan komme en go debat eller svar på spørgsmål ud af man brug et
alias i stedet for der er dømt person fnidder fra starten , så er news
bedre hjulpet , som forum.

Jeg skal ikke med dette beråbe mig en uskyld jeg ikke har , som jeg
nærmer mig de 50 - har skrevet mangt og meget de sidste knap 19 år og
det har sgu ikke alt sammen været lige kønt - men done is done og lad
os se frem af før der bliver lukket og slukket og lad os få det bedste
ud af det.

Venligst
BMM