Jeg tester

.

her fordi dk. test ikke virker

Bertel Lund Hansen

. skrev:

> her fordi dk. test ikke virker

Dk.test virker, og der ligger to beskeder i gruppen fra dig
("test" og "tester"). Du bruger eternal-september.org ligesom
jeg, så hvis du ikke kan læse dine testbeskeder, er der noget
galt med dit system. Men i så fald kan du måske så heller ikke
læse mit svar.

--
Bertel
bertel.lundhansen.dk fiduso.dk

@worldonline.dk jørgen.anderesen

"." <mes...@ingen-mail.com> skrev i en meddelelse
> her fordi dk. test ikke virker

Har også prøvet

@worldonline.dk jørgen

"jørgen.anderesen" <3066 @worldonline.dk> skrev i en meddelelse
Får dette.

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'prøve', Konto:
'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server:
'441 Nonexistent newsgroup(s)', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:
441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

@worldonline.dk jørgen

Ville takke Ole C, men fik denne fejlmeddelelse istedet? Kan kun sende
igennem Jer??

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: Højre muse klik på
Mail afsender og blokere? OS XP. Mail Outlookexpress', Konto:
'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server:
'441 437 Bad charset in header', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:
441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Derfor det nye spørgsmål, hvad er der ivejen med min mail. TDC foreslog
dette "tdcmailsupport" som ikke hjalp, kan godt modtage mails men ikke med
billeder kun i ren tekst

nb. spørgsmålet var rettet til
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Carl Drud

jørgen <3066 @worldonline.dk> writes:

> [...]
> dette "tdcmailsupport" som ikke hjalp, kan godt modtage mails men ikke med

Det har være oppe mange gange.

https://groups.google.com/forum/#!search/441$20437$20Bad$20charset$20in$20header$27

https://groups.google.com/forum/#!msg/dk.edb.internet.software.mail+news/99C4GLGmsHY/Dc0GAchpzk8J

--