Så er den gal igen...

Dennis Munding

Hej,

Jeg har nu flere gange oplevet, at jeg pludselig ikke kan tilgå nyhedsgrupperne via min newsreader (XanaNews 1.19.1.320).

Jeg har hver gang været nødsaget til at bede om nyt kodeord, men det er ved at være lidt trættende.

Er der nogen her, som oplever det samme eller som har en ide om, hvad der kan forårsage problemet?

På forhånd tak.

Dennis Munding

Mcwm

Den 27-09-2017 kl. 08:45 skrev Dennis Munding:
> [...]
>
> Er der nogen her, som oplever det samme eller som har en ide om, hvad der kan forårsage problemet?

Nu har det ikke meget med admin at gøre...

Well, bruger du SSL, så er det nok en ide at kigge på noget opdatering.

https://github.com/graemeg/xananews

Dennis Munding

Det havde intet med min newsreader at gøre, som ventet - for nu virker det "sjovt" nok igen.
Og det uden at jeg har foretaget mig andet end at skrive her i gruppen via min browser.