sunsite ?

Bo M. Mogensen

mit password virker ikke mere på min konto og når jeg søger om en ny er
der ingen svar - nogen med lignende problematik ?

BMM

Jørgen Nielsen

torsdag, 18-03-2021, Bo M. Mogensen skrev:
> mit password virker ikke mere på min konto og når jeg søger om en ny er
> der ingen svar - nogen med lignende problematik ?

Jeg bruger det nye navn for sunsite, news.dotsrc.org som reserve server
og har lige sendt på den for et par minnutter siden.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Bertel Lund Hansen

Jørgen Nielsen skrev:

> Jeg bruger det nye navn for sunsite,

Det gør jeg ikke, og min konto virker fint. Det er dog ikke den
jeg bruger til daglig, men jeg har lige afprøvet den. Mit kodeord
er tudsegammelt.

--
/Bertel