Sel a vie

Bertel Lund Hansen

Set i et netforum:

Dem der ikke kan se fornuften i det bliver jeg nok aldrig
enige med og sådan er livet så finurligt... sel a vie

--
/Bertel

Thomas Corell

Strengt taget, så hedder det "C'est la vie".

--
All religions are like different cars all moving in the same direction.
People who don't see it have no light in their hearts.

Bertel Lund Hansen

Thomas Corell skrev:

> Strengt taget, så hedder det "C'est la vie".

Ja, det er jo derfor jeg citerer fejlen. Men hvorfor sender du
dit indlæg til dk.admin?

Krydspostet til: dk.admin, dk.kultur.sprog
Fut til: dk.kultur.sprog
Svar herpå sendes dertil hvis man ikke ændrer det.

--
/Bertel

Thomas Corell

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja, det er jo derfor jeg citerer fejlen. Men hvorfor sender du
> dit indlæg til dk.admin?

Fordi jeg besvarer dit indlæg, der (kun) er postet i dk.admin. Det er
meget normalt at svare i samme gruppe, som det oprindelige indlæg,
ellers ved man jo ikke hvilke grupper man skal lede efter svar i ;)

Bemærk, fra mit svar:

--
Whenever we feel that we are definitely right,
so much so that we refuse to open up to anything or anybody else,

Bertel Lund Hansen

Thomas Corell skrev:

> Fordi jeg besvarer dit indlæg,

Nå ja, undskyld. Jeg sendte det ved en fejl til dk.admin og
alettede det straks - men altså ikke hurtigt nok.

Derefter sendte jeg det igen i dk.kultur.sprog.

Thomas Corell

Bertel Lund Hansen wrote:

> Nå ja, undskyld.

Helt ok.

> Jeg sendte det ved en fejl til dk.admin og
> alettede det straks - men altså ikke hurtigt nok.

Jeg benytter en news-server, der ikke efterkommer cancel's. Det er en
illusion, at tro at cancel's virker (generelt).

> Derefter sendte jeg det igen i dk.kultur.sprog.

--
you can talk the talk,
can you walk the talk ?

Poul E. Jørgensen

Den 12-03-2020 kl. 16:45 skrev Thomas Corell:

> Jeg benytter en news-server, der ikke efterkommer cancel's. Det er en
> illusion, at tro at cancel's virker (generelt).

Det blev jeg skånsomt belært om her i gruppen for mange år siden.
Det er kun på 'hjemmefronten' de slettes.

Men det gør heller ikke noget. Hvis I læser med i gruppen
de.etc.sprache.deutsch - med hundredvis af spam-indlæg af typen:

Buy high quality real registered passport, eller:
Buy registered drivers license

er det en fordel at kunne fjerne dem fra sin egen computer.
--
Fjern Z hvis du svarer pr. e-mail.
Remove the Z if replying by e-mail.

Bertel Lund Hansen

Poul E. Jørgensen skrev:

> [...]

> Buy high quality real registered passport, eller:
> Buy registered drivers license

> er det en fordel at kunne fjerne dem fra sin egen computer.

Jeg bruger et filer der kasserer indlæg hvor et af følgende ord
forekommer i emnelinjen:

"WhatsApp" "Buy " "Kaufen " "Sie können " "Koop " "kaufen"
"Comprar " "Kauf" "Purchase "

Det fjerner langt det meste.