(OTD)dk.edb.driver

Bo M Mogensen

1. Gruppenavn:
dk.edb.driver

2. Beskrivelse:
driver-relaterede emner

3. Fundats:
Gruppen skal bruges til at diskutere alle driver relaterede
spoergsmaal vedroerende driver

4. Begrundelse:
Alt edb relateret har driver og der mangler som sådan et bredt forum
for dette.

5. Moderering:
Nej

6. postning af driver henvises til dk.binaer

7. Forslagsstiller:
Bo Mørch Mogensen

[...]

Debatperiode :09.05.06-30.05.06

opslag sendt til :
dk.teknik.energi,dk.edb.system.unix.hardware,dk.edb.hardware.baerbar,dk.edb.hardware.bundkort,dk.edb.hardware.grafikkort
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus