Black-Hat SEO

Anders Wegge Keller

Jeg har en wiki der lige er blevet spammet[1] med et par link til et
dansk firma der reklamerer for SEO og online markedsføring. Den
skyldige adresse er ifølge whois indisk:

inetnum: 175.101.0.0 - 175.101.255.255
netname: EXCELLMEDIA-AS-AP
country: IN

Jeg synes ikke det er accebtabelt at et SEO firma bruger black-hat
metoder, heller ikke hvis de bliver udliciteret til andre. Så hvordan
griber man det an, hvis man ønsker at skabe mest mulig negativ
puvblicity for et firma som Dahii?

Bilag 1:

'''SEO''' ([ www dahii dk /services/soegemaskineoptimering/seo
søgemaskineoptimering]) leads to more dealings to your websites. If
you are having higher contents on to your websites then you might be
having higher ranking in the search engine results. Your web page must
have to look attractive and effective so that audience could attract
only towards your websites. The best way to create SEO contents is the
best and effective use of your keyword. If you are creatively using
your keyword on your web page then you might be have high rankings in
search engine results.

For creating good and effective '''SEO''' contents you must have to
select a particular keyword it must be a word not a general
phrase. The best way to create contents of '''SEO''' you must have to
search it by [ www dahii dk /services/online-marketing online
markedsføring]. If you effectively search it on the Internet you could
great knowledge about it. For making your SEO content best than others
then you might have to use one of the phrase of your keyword in your
content.

(Det er på en wiki, derfor er linkene formatteret noget anderledes end
normal html.)

--
/Wegge

Leder efter redundant peering af dk.*,linux.debian.*

Kim Ludvigsen

Anders Wegge Keller skrev:

> [...]
> metoder, heller ikke hvis de bliver udliciteret til andre. Så hvordan
> griber man det an, hvis man ønsker at skabe mest mulig negativ

Udover at skrive om hændelsen som her, kan du evt. ændre i
teksten uden at ændre linkene. Altså så det blev en meget
negativ tekst, gerne med omtale af spam og black hat. Men
det skal nok gøres flere steder, før det får en større
indvirkning på søgninger efter SEO/firmaet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå faldgruberne, sådan vælger du det rette webhotel: