spam fra friskpust.dk

klaus_f

jeg er ved at være *lidt* træt af friskpust.dk og deres spam

Af en eller anden grund mener de at jeg skal have deres l**t
Hvordan kan man framelde et nyhedsbrev man ikke selv har oprettet.
Trods talrige henvendelser bliver jeg ikke slettet.

ARGHHHHHHH

Bertel Lund Hansen

klaus_f <klaus[]b> skrev:

> Hvordan kan man framelde et nyhedsbrev man ikke selv har oprettet.

Klag til dansk (at) spamklage.dk. Det er Forbrugerombudsmanden
der tager sig af den slags.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/

Peter Nicolaysen

Ja han er uden tvivl sindsyg ham Klaus, chikanere
folk paaa internettet, vi maa haabe at DF faar ram paa
ham, tortere ham kvante mekanisk, myrder medlemmer af hans familie,
og filmer mens de tortere ham!
Hvor han bliver sat til at sige :
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund" fordi hvis han ikke
Kan lide DF saa vil han abbenbart have kvinder kneppet af
"Muslimske Hunde" og sender videoen
Ind til sjove hjemme videoer

Bagefter kan folk saa kalde ham en voldelig sindsyg
Og pastaa at han spammer!

Og han kan sidde og undre sig mens han proever
At finde ud af om han maskee kan tjene penge pa
at bruge en mass mailer naar nu han blevet tilsvinet med
beskyldningen alligevel!

Kender du nogle gode mass mailere?

/Pnic

--