Δημιουργία νέου site σε django

dotoree

to django-gr
Γεία σας παιδιά,

Νέος στον django με background custom php sites, Θελω να φτιάξω
(ξεκινάω δηλαδή) ένα καινούργιο site και αποφάσισα να το κάνω σε
django. To site θα έχει ως θέμα ξενοδοχεία και η σχεδίασή της βάσης
περιέχει καμιά 50 πίνακες ως τώρα (MySQL/MyISAM) και έχουμε πορεία
ακόμη...

Θα ήθελα να ρωτήσω τα παρακάτω:
α) Εκτός απο MySQL (Engine MyISAM), Προτείνετε Engine InnoDB ή κάποια
άλλη ΒΔ;
β) Hosting; Έχετε να προτείνετε κάποιες εταιρίες;
γ) Αν για παράδειγμα θέλω να ενσωματώσω raitings στην εφαρμογή μου, θα
ήταν καλυτερό να υλοποιήσω ένα δικό μου (ώστε να ταιριάζει με την
εφαρμογή μου στην λογική κλπ) ή να μην εφέυρω τον τροχό απ την αρχή
και να πάω σε κάτι έτοιμο (winget)

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Dimitris Glezos

to djan...@googlegroups.com
2009/6/16 dotoree <anav...@gmail.com>:

> [...]
> ακόμη...
>
> Θα ήθελα να ρωτήσω τα παρακάτω:
> α) Εκτός απο MySQL (Engine MyISAM), Προτείνετε Engine InnoDB ή κάποια

Προσωπικά έχω δοκιμάσει μόνο sqlite, my και postgres με Django.

> β) Hosting; Έχετε να προτείνετε κάποιες εταιρίες;

Webfaction για shared:
http://www.webfaction.com/signup?affiliate=opendev (shameless link
with our django.gr hosting account)
Linode για xen/VPS: http://www.linode.com/

> [...]
> ήταν καλυτερό να υλοποιήσω ένα δικό μου (ώστε να ταιριάζει με την
> εφαρμογή μου στην λογική κλπ) ή να μην εφέυρω τον τροχό απ την αρχή

Υπάρχουν αρκετά Django applications που υλοποιούν ratings με αρκετά
generic τρόπο τα οποία πιθανόν να ταιριάζουν στις απαιτήσεις σου, και
να βελτιώσεις στέλνοντας τα patches upstream.

--
Dimitris Glezos
Founder and Chief Engineer, Indifex

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/

gspanos

to djan...@googlegroups.com
α) Εγώ μόνο Postgresql έχω δοκιμάσει και δεν έχω παράπονο, εξάλλου με τα τελευταία
    νέα της MySQL(Oracle buy out και fork) ένιωσα καλά που δεν ασχολήθηκα μαζί της.

β) Πέρα από αυτά που ανέφερε ο Δημήτρης υπάρχει και η Media Temple που κάνει
   host και το www.djangoproject.com

γ) Εγώ θα το έκανα από την αρχή. Βέβαια εγω δεν χρησιμοποιώ ούτε καν το built-in admin interface
    του django και φτιάχνω πάντα δικό μου. Δεν ξέρω αλλά μου φένεται πολύ απλό για να μπλέξω με
    κάτι έτοιμο που φτιάχτηκε για άλλο project. Όμως περι ορέξεως....