liveinspector.gr: νεο django site

Markos Gogoulos

to djan...@googlegroups.com
γεια χαρά,

στο liveinspector.gr έχει ανέβει ένα καινούργιο μουσικό portal γραμμένο σε django! Μερικά απο τα applications που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι τα comments, syndication, sorl.thumbnail και registration. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δωθεί στο validation των στοιχείων που ανεβαίνουν.

Γίνεται χρήση caching μέσω του memcached, όχι τόσο για λόγους απόδοσης (απαραίτητο βέβαια και αυτό, αλλά με τα αρνητικά του, πχ το caching γίνεται μόνο για anonymous χρήστες), όσο για λόγους anti-spamming. Στο liveinspector δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποια τεχνολογία captcha για το registration και την εισαγωγή δεδομένων και έχει γίνει προσπάθεια να κοντρολάρονται μέσω memcached.
Το memcached μπορεί να χρησιμεύσει με πολλούς τρόπους, πχ να βάλεις μετρητές που επιτρέπουν συγκεκριμένο αριθμό login προσπαθειών ή registrations, συγκεκριμένο αριθμό σχολίων και επίσης καταχωρήσεων. Έτσι δεν επιβαρύνεται η βάση δεδομένων με επιπλέον queries!

Στο front-end κομμάτι του django νομίζω μένουν να γίνουν περισσότερα πράγματα, να είναι πιο εύκολο το integration με κάποιο javascript framework, πχ mootools.

Στο live inspector έχω χρησιμοποιήσει το SmoothGallery (http://smoothgallery.jondesign.net), το οποίο δημιουργεί εξαιρετικά slideshows - φυσικά είναι open source!Επίσης το Highslide JS, ένα πολύ όμορφο thumbnail viewer.

To documentation τώρα του django όπως όλοι όσοι προσπάθησαν να γράψουν μια εφαρμογή γνωρίζουν, είναι πάρα πολύ καλό. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι δεν θα προκύψουν πολλά προβλήματα. Προσωπικά απαντήσεις βρήκα κυρίως μέσω του stackoverflow.com, όπου κρατάται ένα πάρα πολύ καλό επίπεδο και αν βάλεις μια ερώτηση συνήθως παίρνεις απάντηση μέσα σε λίγη ώρα, ειδικά αν δεν πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.

Σαν τελευταίο σχόλιο, η συγγραφή του site σε django αποδείχτηκε μια πολύ ευχάριστη δραστηριότητα στο σύνολο της :)

Ο κώδικας του site θα διατεθεί στο μέλλον με GNU άδεια.

Σχόλια και προτάσεις εννοείται καλοδεχούμενα!

Χαιρετισμοί,
Μάρκος

--
Under the paving stones, the beach

gspanos

to djan...@googlegroups.com
Πολύ δυνατό και έξυπνο!!! Τουλάχιστον εγώ θα το χρησιμοποιώ.
Ένα must feature θα ήταν να μπορούσε αυτός που δημοσιεύει συναυλίες, πέρα από
τα συγκροτήματα να αναφέρει και παρεμφερή(έτσι γράφεται?) συγκροτήματα από τα
οποία έχουν επηρεαστεί ή μοιάζουν στο ύφος.

Αυτό το κάνει και το last.fm π.χ. και είναι πολύ χρήσιμο. Σκέψου το εξής:
 Έστω ότι βλέπω το συγκρότημα "RandomUnknownBand" να παίζει συναυλία
κοντά μου και είναι είδος Heavy Metal. Αυτό δεν μου λέει τίποτα. Ενώ αν δω
ότι έχουν ύφος ή είναι επηρεασμένοι από megadeth π.χ. , τότε θα πάω.

Αυτά προς το παρόν. Καλή συνέχεια...