IRC channel

Dimitris Glezos

to Greek Django list
Πού και πού βλέπουμε Έλληνες που ρωτάνε κάτι στο #django κανάλι στο
Freenode. Ωραία ωραία, η παρέα μεγαλώνει!

Με τον alefteris είπαμε να αρχίσουμε να συχνάζουμε στο #django-gr (on
our autojoin list) για να κάνουμε το χάζι μας και να μάθουμε 1-2
περισσότερα πράγματα.

Τι λένε οι υπόλοιποι; Αν μαζευτούμε μερικοί θα αξίζει νομίζω..

--
Dimitris Glezos
Founder and Chief Engineer

Transifex: Multilingual Publishing Revolution.

gspanos

to djan...@googlegroups.com
Υπάρχει django-gr? Να που μαθαίνω και κάτι κάθε μέρα! :D
Θα σας κάνω παρέα και γω όποτε μπορώ.

Dimitris Glezos

to djan...@googlegroups.com
2009/4/24 gspanos <spanos...@gmail.com>:

> Υπάρχει django-gr? Να που μαθαίνω και κάτι κάθε μέρα! :D
> Θα σας κάνω παρέα και γω όποτε μπορώ.

Slight change of plans.

Το κανάλι αυτό είναι ήδη registered, οπότε μετακομίζουμε στο #django-el.