Python-DJango And Data Mining

已查看 17 次
跳至第一个未读帖子

anvasila

未读,
2010年3月11日 05:44:012010/3/11
收件人 django-gr
Γεια σας,
Είμαι νέος στην Python kai Jango και έχω αρχίσει να υλοποιώ ένα
project με σκοπό την διαχείριση βάσης δεδομένων με αθλητικά γεγονότα
και την εξόρυξη γνώσης από αυτήν. Θα ήθελα να ρωτήσω τι εργαλεία μπορώ
να χρησιμοποιήσω με την python kai django για το σκοπό αυτό(π.χ. η
Java έχει το Weka). Η Database μου είναι σε SQL, το site μου είναι
όπως καταλαβαίνεται σε python kai jango και μάλλον θα κινηθώ με βάση
τους κανόνες του Bayes. Υπάρχει τρόπος για πιο manual υλοποίηση των
αλγορίθμων data mining?(δηλαδή με κώδικα και όχι κάποιο έτοιμο
εργαλείο?)
Ευχαριστώ και ελπίζω σε βοήθεια σας.

Dimitris Glezos

未读,
2010年3月11日 07:39:192010/3/11
收件人 djan...@googlegroups.com
2010/3/11 anvasila <kkt...@gmail.com>:

Το πιο κοντινό που γνωρίζω (indexing, not mining) είναι το django-haystack.

Φαίνεται ότι ένα Google Search για Python Data Mining φέρνει αρκετά
αποτελέσματα.

--
Dimitris Glezos

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/

George Sakkis

未读,
2010年3月11日 15:17:092010/3/11
收件人 django-gr

Αν έχεις ήδη ευχέρεια με το Weka μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μέσω
Jython, δουλεύει μια χαρά. Το Django τρέχει επίσης σε Jython (σύμφωνα
με το site τουλάχιστον, δεν το'χω δοκιμάσει) οπότε κοίτα και προς αυτή
την κατεύθυνση.

anvasila

未读,
2010年3月13日 20:03:032010/3/13
收件人 django-gr
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας αλλά θα ήθελα να ασχοληθώ με code και
όχι με κάτι έτοιμο και αυτοματοποιημένο τελικά. Το Weka το γνωρίζω,
είναι αρκετά καλό, γρήγορο και πλήρες, αλλά θα ήθελα κάποια
σταθερότητα, ταχύτητα και παραμετροποίηση για το site μου και θα ήθελα
να έχω κώδικα και όχι κάτι έτοιμο. Απλά μου φαίνονται τόσο χαοτικά έως
τώρα και το να γραφτεί πχ κάποια μέθοδος του bayes στο χέρι με
τρομάζει αρχικά. Έχει ασχοληθεί κανένας με κάτι παρόμοιο στη python-
django? προτάσεις,συμβουλές,tips?

Antonios Anastasiadis

未读,
2010年3月14日 06:17:252010/3/14
收件人 djan...@googlegroups.com
Άσχετα με το django, στην python θα βρεις αρκετό υλικό για machine learning, όπως:

Εξαιρετική βιβλιοθήκη και Gui για machine learning, στα βήματα του weka:

Ακόμα μία βιβλιοθήκη:

anvasila

未读,
2010年3月14日 07:50:002010/3/14
收件人 django-gr
Δηλαδή θα χρειαστώ και κάτι έτοιμο? Δε μπορώ να γράψω τον αλγόριθμο
καθαρά σε κώδικα Python? To Orange το είχα ξαναδεί...το pybrain τώρα
το ψάχνω, φαίνεται ενδιαφέρον...many many thanks για το ενδιαφέρον και
τη βοήθειά σας.

George Sakkis

未读,
2010年3月14日 17:11:012010/3/14
收件人 django-gr
On Mar 14, 12:50 pm, anvasila <kktb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> καθαρά σε κώδικα Python? To Orange το είχα ξαναδεί...το pybrain τώρα
> το ψάχνω, φαίνεται ενδιαφέρον...many many thanks για το ενδιαφέρον και

Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς ψάχνεις.. στην αρχή ρώτησες αν υπάρχουν
εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για το project σου και τώρα
ρωτάς αν μπορείς να γράψεις τον αλγόριθμο χωρίς κάτι έτοιμο. Τι απ'τα
δύο θέλεις ?

Σχετικά με Bayes συγκεκριμένα υπάρχει (υπήρχε?) και το SpamBayes, ένα
bayesian spam filter σε Python. Αν προτιμάς να γράψεις τον αλγόριθμο
απ'την αρχή (π.χ. για εκπαιδευτικούς λόγους), προσπάθησε να βρεις το
"Programming Collective Intelligence", περιγράφει αρκετούς κλασικούς
αλγορίθμους machine learning σε Python (κώδικας διαθέσιμος στο
http://blog.kiwitobes.com/?p=44).

Btw το Weka δεν είναι μόνο το GUI - ο,τιδήποτε μπορείς να κάνεις μέσω
GUI μπορείς να το κάνεις και προγραμματιστικά σε Java και κάθε γλώσσα
που τρέχει σε JVM.

回复全部
回复作者
转发