Re: [PyAthens] Fwd: Re: [django-gr] Συγχώνευση

Orestis Markou

to Athens Python User Group, djan...@googlegroups.com, TasPython
+1 για μια κοινή λίστα/site για την Python στην ελλάδα. Μπορώ να ζητήσω από το python.org μια αντίστοιχη του PyAthens , PyGreece ή grpy ή gr-python ή απλά python-greece για φιλικότερο στο google. Θα πρότεινα να κρατήσουμε τις συζητήσεις στη λίστα και να μην ανοίξουμε φόρουμ. Ένα blog με ανακοινώσεις και γιατί όχι άρθρα στα ελληνικά θα ήταν καλό!

Antonis Christofides

to djan...@googlegroups.com, Athens Python User Group, TasPython
> Φυσικά για όλα αυτά πρέπει να συμφωνεί η πλειοψηφία της κοινότητάς.

Ρε παιδιά, ποια πλειοψηφία; Μιλάμε για εκρηκτική συναίνεση και πλήρη
απουσία διαφωνιών. Μην το ταλαιπωρούμε άλλο το thread. Τι θα γίνει
δηλαδή σ' ένα thread όπου θα διαφωνούμε, θα πρέπει να αναβαθμίσουμε το
δίσκο μας για να χωρέσει τα μηνύματα;

Οπότε, σε παρακαλώ Ορέστη, καν'το το ψυχικό και φτιάξε μια λίστα, πες
την όπως σ' αρέσει, greece, ή python-el για να ενθαρρύνουμε και την
Κύπρο να συμμετάσχει (γιατί νομίζω θετικό θα ήταν κι αυτό), ή ό,τι
νομίζεις, και μετά όποιες άλλες λίστες θέλουν κλείνουν (που μάλλον
όλες φαίνεται πως θα κλείσουν γιατί βλέπω όλες να είναι θετικές στη
συγχώνευση).

Το αν θα φτιαχτεί και κάποιο επιπλέον σάιτ είναι θέμα που μπορεί να
προχωρήσει ανεξάρτητα απ' τις λίστες, <ξεδιάντροπη αυτοδιαφήμιση>και
φυσικά το σάιτ αυτό μπορεί να χρησιμοποιεί το zadig
(http://itia.ntua.gr/zadig/)</ξεδιάντροπη αυτοδιαφήμιση>.

Panayiotis Papadopoulos

to djan...@googlegroups.com, Athens Python User Group, TasPython
και εγώ μέσα για κοινή python (δεν γράφω django :) )

Yorgos Pagles

to Athens Python User Group, djan...@googlegroups.com, TasPython

+1 για το python-greece

> [...]
> και μετά να φτιαχθεί κάτι καινούργιο αν υπάρχει όρεξη σε Django. Όσον αφορά
> τους διαχειριστές (αυτούς που θα κάνουν τις αγγαρείες) θα πρότεινα τον Ορέστη
> από PyAthens (αν μου πέφτει λόγος) και κατά προτίμηση από TasPython κάποιον που
> δεν είναι στρατό τώρα, ώστε να μπορέσει να βοηθήσει όσο περισσότερο γίνεται.
> Δυο [2] με τρια άτομα (django-gr??) πιστεύω είναι πολύ καλά. Χωρίς αυτό να
> σημαίνει ότι με τον Κώστα (Αραβανή) δε θα νιώθουμε πάντα ένα συναισθηματικό
> δέσιμο για τη συγκεκριμένη προσπάθεια και θα προσπαθούμε να βοηθήσουμε, όπως

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σταματήσει την λειτουργία του το TasPython σαν website. Έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά που αξίζει να συνεχιστεί. Ένα site της ελληνική κοινότητας Python το βλέπω κι εγώ ποιο μαζεμένο και προφανώς χρήσιμο αν υπάρχουν οι άνθρωποι που μπορούν να το υποστηρίξουν. Δηλαδή κι εγώ σαν τον Ορέστη το φαντάζομαι απλά ανακοινώσεις για συναντήσεις / εκδηλώσεις κτλ και κάποιον aggregator από blogs και websites (όπως το TasPython). Πάντως το να στηθεί σε κάποια workshops ακούγεται πολύ ωραίο.

> Θεωρώ ότι το μοντέλο να υπάρχει ένα κεντρικό site αναφοράς, δουλεύει σχετικά
> καλά. Πόσο μάλλον αν αυτό τελικά αυτό γίνει και σε Django, εφόσον υπάρξει
> όρεξη, κάτι που θα μπορούσε οργανώνοντας μερικά workshops και μεταφέροντας το
> υπάρχον υλικό από το TasPython.
>
> Αν κάτι τέτοιο μοιάζει πολύ μεγάλο βήμα, μπορούμε αρχικά να περιοριστούμε στη
> συγχώνευση των λιστών. Ό,τι μας κάνει πιο ευτυχισμένους. :) Άλλωστε για αυτό δε
> χρησιμοποιούμε την Python;

Ούτως ή άλλως έτσι θα προχωρήσουμε αρκετά με μία mailing list για όσους Έλληνες έχουν κάποια σχέση με την python και θέλουν να λένε μια κουβέντα με τους συντοπίτες. Τη συζήτηση για το site θα την συνεχίσουμε και στη νέα λίστα :)

Νικόλας Δεμιρίδης

to djan...@googlegroups.com
+1 για τη λίστα, +1 για το forum, +1 για το PyGreece

Για τα υπόλοιπα βρίσκονται στη πορεία!

Νικόλας

Στις 31 Μαρτίου 2011 7:56 μ.μ., ο χρήστης Orestis Markou
<ore...@orestis.gr> έγραψε:

Giorgos Logiotatidis

to djan...@googlegroups.com
On Thu, 2011-03-31 at 22:04 +0300, Νικόλας Δεμιρίδης wrote:
> +1 για τη λίστα, +1 για το forum, +1 για το PyGreece
>
> Για τα υπόλοιπα βρίσκονται στη πορεία!
>
> Νικόλας

+1, -1, +1

Προτείνω ή λίστα ή forum. Εαν φτιάξουμε και τα δύο, το ένα θα είναι
καταδικασμένο να πεθάνει αργά ή γρήγορα IMHO.

Γιώργος

--

Giorgos Logiotatidis
sea...@sealabs.net

Javier Gonel

to djan...@googlegroups.com, Νικόλας Δεμιρίδης
H empiria mou (subjective 100%) se afta ta themata mou lei oti an exeis: lista + forum + liga atoma = full fragmentation.

To mono an to forum kai h lista exoune ta idia minimata.

Aravanis Konstantinos

to djan...@googlegroups.com, Athens Python User Group, TasPython
Εννοείται ότι και από μέρος μου στηρίζω 100% την συγχώνευση των κοινοτήτων για πολλούς λόγους, τους οποίους ούτε καν αξίζει να τους αναφέρω λόγω της ομοφωνίας που υπάρχει.

Μιας και μια καινούργια προσπάθεια ξεκινάει εννοείται ότι θα είναι κάτω από ένα καινούργιο όνομα... Το ιδανικό είναι να γίνει ένα poll μέσω google docs ή κάτι τέτοιο με τα βασικά ονόματα που έχουν ήδη προταθεί και να λήξει το θέμα... (Άκυρο, πλάκα θα είχε αν το όνομα της κοινότητας ήταν το el-python να είχε σαν σύμβολο το pythonα με ένα σομπρέρο...)

Επίσης, είναι μία ευκαιρία τώρα που γίνεται και η FossComm και το OpenFest να έχουμε ήδη προβεί στις σχετικές αλλαγές με στόχο το grand-opening της κοινότητας. Σαν TasPython από ότι φαίνεται μάλλον θα έχουμε συμμετοχή και στα δύο... στο OpenFest θα μας εκπροσωπεί ο Παντελής Βικάτος και για την FossComm τώρα γίνονται συζητήσεις για την συμμετοχή μας έστω και μέσα από ένα workshop (thanks to Αποστόλης Μπέσσας)... Γιατί όχι να κατέβουν τα παιδιά κάτω από την καινούργια συγχωνευμένη ομάδα...

Όσον αφορά την διαδικτυακή παρουσία σίγουρα χρειάζεται μία mailing list, ένα site για τα σχετικά νέα και τις όποιες εξελίξεις στο χώρο και οπωσδήποτε μία "πλατφόρμα αρχείων" όπου θα μπορούμε να ανεβάζουμε παρουσιάσεις και tutorials που θα γίνονται... Από τη μεριά του TasPython υπάρχει αρκετό υλικό που θα διατεθεί... Όσον αφορά κώδικα σαν TasPython έχουμε και ένα repository στο bitbucket αν και αυτό ίσως να φαίνεται υπερβολικό για κάποιους παρόλα αυτά μπορώ να σκεφτώ άπειρα πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε και είμαι σίγουρος ότι θα βρεθούμε άτομα να τρέξουμε το project... ίσως με λίγο παραπάνω τρέξιμο, αλλά θα βρεθούνε. Όσον αφορά το forum τα προβλήματα που αναφέρθηκαν ίσως και να είναι υπαρκτά παρόλα αυτά πολλά νέα άτομα έχω παρατηρήσει ότι προτιμούν την λύση του forum έναντι της mailing list... Ίσως το  ιδανικό θα ήταν αυτό που αναφέρθηκε με το postάρισμα των mails και στο forum...

Αυτά σχετικά με τα διαδικαστικά περί το site και την online παρουσία... Δε θα επεκταθώ σε άλλα θέματα όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά θα είναι τεράστιο το mail χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο μιάς και πρέπει αρχικά να γίνουν αυτά τα πρώτα πράγματα... Στην συνάντηση που από ότι φαίνεται θα γίνει 14 ή 20 /3 μπορούν να συζητηθούν θέματα σχετικά με συναντήσεις, συχνότητα παρουσιάσεων και όρεξης από τα μέλη...

--
Aravanis Konstantinos // sbosx
My site & blog: AravanisKostas.com

Panagiotis Mavrogiorgos

to Aravanis Konstantinos, djan...@googlegroups.com, TasPython, Athens Python User Group
[...]

Συμφωνώ για το καινούριο όνομα, και μου αρέσει και η ιδέα σου Κώστα. Αν δεν το έχουν προλάβει ήδη τίποτα Μεξικάνοι δηλαδή :P

[...]

Δεδομένου ότι, πρακτικά το μοναδικό ενεργό User Group είναι το TasPython και ότι η παλαιά φουρνιά του καλώς ή κακώς τελειώνει τις σπουδές του και αποχωρεί, ίσως να είχε νόημα να συνεχίσει να "διαφημίζεται" για να εντάξει νέα μέλη και να βρεθούν συνεχιστές. Ιδίως στην FossComm που γίνεται και στην Πάτρα.

Αυτό φυσικά είναι κάτι που εσείς θα το αποφασίσετε.

[...]

Επιπρόσθετα σε αυτά που λέει ο Κώστας εγώ το μόνο που θέλω να σημειώσω είναι το εξής.

Η βασική διαφορά τους είναι ότι στη mailing-list τα μηνύματα (όταν υπάρχουν) έρχονται αυτόματα στον υπολογιστή σου, χωρίς να χρειαστεί να τα αναζητήσεις δηλαδή. Αντίθετα σε ένα forum πρέπει από μόνος σου να κάνεις login και να δεις αν υπάρχουν νέα μηνύματα.

Όσο πιο geek είσαι προτιμάς mailing list (pun intended :P), όσο πιο noob προτιμάς forum. Το forum όπως και να το κάνουμε είναι πιο user friendly. Επίσης επιτρέπει πιο εύκολα (και ευχάριστα) ανάγνωση παλαιότερων συζητήσεων, προσελκύει ευκολότερα νέα μέλη κτλ. Η mailing list από την άλλη είναι σημαντικά πιο hassle-free στο στήσιμο και στη διαχείριση.

Πέρα από αυτά, ένα forum, για να έχει λόγο ύπαρξης, πρέπει να έχει ενεργά μέλη (το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος και για μια λίστα...). Ένα θέμα λοιπόν είναι αφενός αν υπάρχει ικανός αριθμός ελλήνων (ελληνόφωνων πιο σωστά) python-ιστων που να μπορούν να κρατήσουν ένα forum ζωντανό, και αφετέρου αν μπορούν να συγκεντρωθούν κάτω από κοινή στέγη. Αν δεν υπάρχει αυτή η μάζα ίσως είναι η καλύτερη η λίστα γιατί δε θέλει τρέξιμο. Βέβαια ένα forum μπορεί πιο εύκολα να βοηθήσει στη δημιουργια αυτής της μάζας.

Εντάξει, νομίζω το ζάλισα αρκετά :P

Παναγιώτης

Sotiris Tsartsaris

to djan...@googlegroups.com
Τελικά τι έγινε με τη συγχώνευση ? Καταλήξατε κάπου ?

Tsartsaris Sotirios

Aravanis Konstantinos

to djan...@googlegroups.com, TasPython Patras Python Group, Athens Python User Group

Αφού κανένα μέλος από καμία κοινότητα δεν έφερε αντίρηση υποθέτω ότι στις 20 του μηνός θα συζητηθούν τα σχετικά με το όνομα, τη διαδικτυακη αλλά και φυσική παρουσία της νέας κοινότητας και ότι άλλο προκύψει...

Κώστας

--
Aravanis Konstantinos
http://AravanisKostas.com