Najdou se nadšenci pro Python?

Veronika Zbořilová

Jul 14, 2021, 8:11:22 AM7/14/21
to django-cs
Ahoj,

hledám nadšence v Python technologii pro náš americký FinTech startup z Kalifornie. Rozšiřujeme tým o 10 seniorních vývojářů se zkušeností s frameworkem Django.
Jedná se o exlukizvní FULL REMOTE projekt na českém trhu. Můžeš pracovat na IČO a čím déle s námi budeš chtít spolupracovat, tím lépe :).

Více info o pozici a společnosti ráda sdělím telefonicky.

Jestli máš chuť se dozvědět více detailů, tak mi buď napiš na email, na LinkedIn a nebo mi klidně zkus hned zavolat, protože to je nejlepší a nejrychlejší řešení :).

Budu se na tebe těšit :).