hledáme 4. pythonistu do malé firmy

Beda Kosata

to djan...@googlegroups.com
Ahoj ve spolek,

pokud byste si někdo chtěl v praxi vyzkoušet nedávno zde probíranou možnost Django + Vue, tak v Big Dig Data zrovna hledáme 4. kolegu do vývojového týmu.

V téhle chvíli máme dva větší projekty rozjeté právě v téhle kombinaci a zjistili jsme, že už nutně potřebujeme posilu. Samozřejmě člověk nemusí umět všechno - já s Vue začínal relativně nedávno - hlavní je nějaký základ v Pythonu a chuť se něco naučit.

Víc informací je kdyžtak tady - https://www.bigdigdata.com/jobs.pdf

TL;DR? Malá firma, Python + Django + Vue, neomezený home-office, neomezená dovolená, ping-pong a pípa v kanclu ;)

Pokud by měl někdo zájem, ozvěte se buď na mail v tom odkazu a nebo přímo mně.

Beda