začátečnický dotaz

jarka.p...@email.cz

Aug 11, 2021, 7:34:04 PM8/11/21
to djan...@googlegroups.com
ahoj,

trošku se stydím za zásek - ale potřebuji se zeptat..
Piškvoky na Naučse.python.cz lekce 7 - až tam docela dobrý, teď úkol vytvořit hru Piškvorky a já mám pocit, že mi chybí nějaké materiály k prostudování pro splnění úkolu, nebo mi to nemyslí - ale
k dotazu - není někde k dispozici správně vypracovaný test abych se mohla podívat jak postupovat?

Chtěla bych vidět správný kód od začátku do konce a poskládat si to v hlavě a pochopit postup. Něco jsem vygooglila ale je to vyhodnocení testu a myslím si, že posloupnost tam není zachovaná správně).

u lekce je možnost dotazu na email tak píšu, dát na fórum zásek ze 7 lekce se prostě stydím...

Děkuji

Jarka

Petr Viktorin

Aug 12, 2021, 4:25:44 AM8/12/21
to djan...@googlegroups.com, jarka.p...@email.cz

On 11. 08. 21 20:35, jarka.p...@email.cz wrote:
> [...]
> prostudování pro splnění úkolu, nebo mi to nemyslí - ale
> k dotazu - není někde k dispozici správně vypracovaný test abych se

Nevím přesně který z kurzů sleduješ, pošleš odkaz?
Každopádně tady je piškvorkový úkol i s testy ke stažení:
https://projekty.pyladies.cz/session?course=online-2021-spring&session=test

> [...]
> testu a myslím si, že posloupnost tam není zachovaná správně).
>
> u lekce je možnost dotazu na email tak píšu, dát na fórum zásek ze 7

Není důvod se stydět, piškvorky jsou těžké :)

Jana Velkoborska

Aug 12, 2021, 11:55:57 AM8/12/21
to djan...@googlegroups.com
Mela jsem stejny problem. Na naucse python jsem ho nenasla. Můžu ti ho poslat i s tim testem.

Dne čt 12. 8. 2021 1:34 uživatel <jarka.p...@email.cz> napsal:
--
--
E-mailová skupina djan...@googlegroups.com