Pyvec sraz #12

Jiri Barton

to django-cs
Pratele!

Po dunivem Ruby srazu a dunivych dotresech je cas psychicky se pripravit
na dalsi Python sraz v Praze. Zapiste si 21. 3. 2012 19:00 za usi a
hlavne prijdte!

Program (zatim):
Jonas - Robot FW
damnpepe - grafova databaze
Standa - Make Web Apps
ja - 15%

Ostatni detaily hrave zjistite na http://lanyrd.com/2012/djangocs-march/

Ciao!
whiskybar

Martin Bilek

to djan...@googlegroups.com

Ahoj,

pokud by se vesel talk na cca 20 minut, tak Filip ma na stredu pripraven talk o agilnim vyvoji.

M.

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Ahoj -- zlatej!

Takze velevazene publikum, program nam finishuje zatim do nasledujici
podoby:

damnpepe - grafova databaze
Standa - Make Web Apps

Filip - agilni vyvoj
whiskybar - 15% (backup)

Nezapomente prijit, noci jsou jeste chladne a proto je nejlepsi schovat
se na Pyvec srazu pred zimou. Treba uz tuto stredu 21. 3. Na Venecku,
Ostrovskeho 38a, Praha 5, nejlepe uz od 19:00, protoze to uz je tma a zima.

http://lanyrd.com/2012/djangocs-march/

Budeme se tesit!

On 03/19/2012 06:04 PM, Martin Bilek wrote:
> [...]

> Po dunivem Ruby srazu a dunivych dotresech je cas psychicky se pripravit
> na dalsi Python sraz v Praze. Zapiste si 21. 3. 2012 19:00 za usi a

Jiri Barton

to djan...@googlegroups.com
Diky vsem, kdo prisli na Pyvec sraz #12!

Presvedcive nejlepsi slajdy vubec kdy mel Filip pri jeho agilnim talku,
nechte se inspirovat. Nasledujici talk byl zase hodne kontraverzni (pro
nektery) a pekne presel do solidni divoke diskuze (hadky).

Cau priste na dalsim setkani 18. 4. 2012!

Martin Bilek

to djan...@googlegroups.com
Poohlédněte se s námi za dvanáctým python/django setkáním v pěti minutách. Mnozí si jistě vzpomenete na to, co jste zapoměli.
P.S.: Vydržte až do posledních vteřin a nechte se pozvat (ne)tradičním způsobem na sraz příští :-)
Video přednášek bude dostupné v nejbližší době.

pyconomist

to djan...@googlegroups.com
Chau! Do teto skupiny se pripojil jen ted', a nemohl bys mi, prosim, informovat o detailech pristiho srazu.
Predem dik.

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com
Video je cool :-) Sakra už se těším, až za váma jednou dorazím. Po diplomce.