package pro file upload

MirekZv

to django-cs
Ahoj,
chystám se teprv poprvé dělat něco s file uploadem,
a přemýšlím, jestli si mám pro to vybrat nějakou package.
Koukal jsem na djangopackages.org, ale asi žádná jasná volba. Dost starých věcí, bez vývoje, pro Py 3.9 problematické.

Nemáte někdo nějaké doporučení?

Momentálně by mi stačil ukazatel průběhu importu,
kupodivu nepotřebuju teď import do media/ (jde o upload a rozbalení zálohy).

Ale protože by se hodilo, abych to používal univerzálně do budoucna,
tak dobrá podpora Images (náhled) by se taky hodila.

Díky, jestli má někdo nějaký fajn tip....

Jirka Vejrazka

to django-cs
Ja pouzivam dropzone.js. Ale uz jsem hodne let nezjistoval, jak je na tom s aktualni podporou apod. Mrkni se na to, treba to bude to, co hledas.

  Jirka

E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „django-cs“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/0b5c028e-0c87-47d0-9f4b-9b6e05f53833n%40googlegroups.com.

MirekZv

to django-cs
Dík. Nakonec jsem to udělal s filepond + django-drf-filepond.