logování v gunicorn

Jan Munclinger

to djan...@googlegroups.com
Ahoj,

dříve jsem Django projekty provozoval na uWSGI, teď zkouším přechod na Gunicorn a mám trochu problém s logováním.

Někde v kódu mám:

logger = logging.getLogger('django')
logger.error("ERROR")

V settings djanga mám:

LOGGING = {
    'version': 1,
    'disable_existing_loggers': False,
    'handlers': {
        'console': {
            'level': 'DEBUG',
            'class': 'logging.StreamHandler',
        },
    },
    'loggers': {
        'django': {
            'handlers': ['console'],
            'level': 'DEBUG',
            'propagate': True,
        },
    },
}

Konfigurace systemd:

ExecStart = /path/to/venv/bin/gunicorn project.wsgi \
  --pythonpath /path/to/project/src \
  --bind 127.0.0.1:8001 \
  --pid /run/gunicorn/www.example.com.pid \
  --name www.example.com \
  --access-logfile /var/log/gunicorn/www.example.com.access.log \
  --error-logfile /var/log/gunicorn/www.example.com.error.log

Byl bych rád, aby se ten error zalogoval do souboru:
/var/log/gunicorn/www.example.com.error.log
a ne na standardní výstup systemd, který vidím ve statusu service. Dává to smysl při nastaveném StreamHandleru? Nejsem si jistý, na které úrovni dělám něco špatně - django / gunicorn / systemd?

Poznámka: Log levely atd jsou jen testovací, reálně budu logovat pravděpodobně do Sentry a ne do logging.StreamHandler, ale jde mi spíš o pochopení, co a kde dělám špatně anebo špatně chápu.

Díky
H.