Svariigi par nodarbiibu apmekleejumu

0 views
Skip to first unread message

Ilze Valeskalne

unread,
Oct 24, 2006, 3:32:19 PM10/24/06
to DITFg...@googlegroups.com, 1gr...@googlegroups.com
Sveiki, miiliishi! :)

  • Ir ienaakusies jauna informaacija no dekanaata puses, kas tieshaa veidaa skar juus... Runa ir par studiju apmekleejumu septembra meenesii!
Pirmaam kaartaam, veelos juus paslaveet, jo gan 1., gan 2. grupaa ir ljoti maz lekciju kaveejumu, kas ir labs priekshnosaciijums nevainojamaam sekmeem ziemas sesijaa! Prodekaans juus izceela kaa kaartiigas grupas, tad nu taa arii turaties!! Veel ar to gribu teikt, ka juusu pierakstu lapas lekcijaas nekur nepazuud, bet viss nonaak pie prodekaana un tiek stingti uzskaitiits. Obligaatais apmekleejums nav joka lieta.

Protams, nekas nav tik labs, lai nevareetu buut veel labaaks, taapeec ar dazhiem cilveekiem buus jaaaprunaajas.  Visus tos studentus, kas konsekventi neapmeklee kaadu nodarbiibu, vai arii nav bijushi uz vairaakaam viena priekshmeta nodarbiibaam, pie sevis veelas redzeet prodekaans Matisons. Es aizieshu pie jums uz kaadu nodarbiibu, lai konkreetaak par to parunaatu. Taapat visus kaveetaaju kopasvilkumus katraa grupaa es iedoshu grupu vecaakajiem.  Bet nu statistika interesentiem:
Nevienu nodarbiibu nav apmekeejushi:
1.grupa - 2 cilv.
2. gurpa - 0;
Neapmeklee dazhas nodarbiibas, citas apmeklee ar vai bez kaveejumiem:
1. grupa - 2
2. grupa - 0;
Nodarbiibas 50% apjomaa neapmeklee:
1. grupa - 2
2. grupa - 3;
Nodarbiibas 30% apjomaa neapmeklee :
1. grupa - 4
2. grupa - 7.

Peec tam, kad buus sanjemti rezultaati par apmkleejumu oktobrii, tiks lemts jautaajums par studenta atskaitiishanu, taapeec labaak jau tagad aiziet pie prodekaana parunaaties par dziivi (vinjsh tieshaam nevienam neiedvesh bailes :D ) tiem, kam tas vareetu draudeet. Un tie 2 studenti n 1. grupas, kas vispaar nav apmekleejushi lekcijas tiek ganiiti rokaa un visdrizaakajaa laikaa tiks lemts par vinju turpmaako likteni...bet nu juus tie neesat! ;)

  • Tagad par kaut ko patiikamaaku un mazaak biedeejoshu.. bet tik un taa aktuaalu.
Nodarbiiibas no 27. novembra tiek paarceltas uz 2. decembri, bet 28. un 29. novemris ir oficiaala briivdiena!! =) Tas viss par godu NATO samitam, un taa ir visaas valsts/pashvaldiibas iestaadees. Lieciet aiz auss!

  • Ir gandriiz pabeigts darbs pie studentu meil-servera, peedeejaa probleema, kas palikusi, ir lietotaaja vaarda formaats. 
Shie e-pasti tiks izsniegti visiem jums, tos izmantos pasniedzeeji, lai sazinaatos ar studentiem, nosuutiitu materiaalus, kaa arii studentam, manupraat, var dziivee nodereet meils ar oficiaalu paplashinaajumu.. shobriid ir nobriedis variants, ka buus studenta aplieciibas numurs, piemeeram 061rdb893@.... nav jau manupraat diez ko forshi, bet fakutltaatee ir padaudz vaardu un uzvaardu, kas atkaartojas, taadeelj janis.berzinjsh@... nederees. Ja jums ir ierosinaajumi shajaa sakaraa - luudzu izsakieties! Studnetu viedoklis tiek njemts veeraa ! =) kaa nekaa tas tieshi mums ir domaats.

Nu pagaidaam pietiks...esu gana gari juus aprakstiijusi jau! :)
Veiksmi!

Ilze,
grupas padomniece

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages