YENİ YIL KUTLAMA MESAJI MUSTAFA OGUZ OGUZLAR AS ESKISEHIR

1 view
Skip to first unread message

Mustafa Oðuz

unread,
Dec 31, 2007, 7:15:02 AM12/31/07
to ERHAN AKINCI, TUNÇ, İGEME, BANU-CENK, FAKİH, Burcu Bezci, DIŞ, EBRU CUMA, NURETTİN, MEHMET GÖZCÜ, EMRE KARA, ÖZKAN, Ahmet Barbaros Oguz, furkan oğuz, muzaffer oğuz, murat OĞUZ, ZEKİYE, FAZIL ŞAHİN, Cenk Tepegöz, CEM TEPEGÖZ, BURAK 111120 TUNA, Selim TUVİ, LEVENT YAPICILAR
SELAMLAR
 
Güzel ülkemizin yesili solmasın, bereketi bitmesin, cumhuriyetimizin keyfi kaçmasın diye çok çalısmaya devam edecegimiz yeni bir yılı karsılamaya hazırlanıyoruz.
2008’in saĬık, huzur, basarı dolu günler getirmesi dilegiyle.
Keyifle kalın.
 
MUSTAFA OGUZ
ESKİSEHİR


Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages