Yeteri miktarda temizlik maddesi kullanımı

0 views
Skip to first unread message

metro...@gmail.com

unread,
Dec 28, 2008, 10:24:25 AM12/28/08
to Disra Kimya
Kirlerin çıkarılması için yeterli miktarda madde kullanılmazsa
temizleyicinin etkisi tam olmaz ve o iş için harcanan zaman ziyan
edilmiş olur.

Temizleme işine, mamulün paketinde önerilen miktarla başlanmalı ve
daha sonra suyun sertliği ve kirin derecesine göre uygun kullanma
miktarı ayarlanmalıdır. "Çok köpük iyi temizlik" yanılgısıyla
gereğinden fazla miktarda temizlik maddesi kullanmayınız. Her türlü
temizlik maddesini her yüzeyde kullanmayınız. Örneğin; Çamaşırda toz
deterjan daha aktifken bulaşıkta sıvı veya krem türde olanları tercih
ediniz.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages