Αποφάσεις Δικτύου πρωτοβουλιών Τρίτης 23 Οκτ

filippos polatsidis

to dipr...@googlegroups.com

Επόμενη συνάντηση του Δικτύου 7/11/12 στις 19:00 στον "Άλλο τρόπο", Χαλκιδικής 77

Στη συνέλευση 23/10/12 στην Καλαμαριά:
- συζητήσαμε και καταλήξαμε στο κείμενο "ποιοί είμαστε"
- έγινε ενημέρωση σχετικά με το αέριο και τις απαιτήσεις για επανασύνδεση από τη συνέλευση της Τούμπας (Κοινωνικό Κέντρο Αγώνα)
- δώσαμε ραντεβού για την παρέλαση της 28ης
- από τον Σάββα (Θερμαϊκός) έγινε πρόταση να δουλέψουμε σε χωράφια: Θα συζητηθεί διεξοδικά το θέμα στην επόμενη συνάντηση με εισήγηση που θα ετοιμάσει ο ίδιος ο Σάββας (προίόντα προς καλλιέργεια, τρόπος και απαιτήσεις σε εργατικά χέρια και εργατοώρες, τρόπος διάθεσης, κτλ)
- υιοθετήθηκε η πρόταση να κάνουμε υπεύθυνη δήλωση στη ΔΕΗ όπου θα γνωστοποιούμε που θα πηγαίνουν τα χρήματα που πληρώνουμε (ρεύμα, ΕΡΤ, Δήμο)

Η ενημέρωση άργησε καμμιά εβδομάδα να πραγματοποιηθεί διότι η Βέρα άργησε να μου στείλει το μέιλ. Αυτή φταίει. Μαζέψτε την. Μέσα. Στα μπουντρούμια. Τα'πα και ξεθύμανα.

Αντώνιος Παρταλιός

to dipr...@googlegroups.com
Φίλε μου Φίλ-ιππε  διαφωνώ κάθετα  στα σχόλιά σου, για την Βέρα.  Φεύ. !!!!!!!!!!
Πάνω απ'όλα είναι σκληρό καρύδι, -πόντια γαρ- πολυάσχολο ''μυρμήγκι'', και το τρίτο
και βασικότερο, έχει κάτι ιδέες μούρλια για κρασοκατανύξεις, με ψαρομεζεδάκια
(εσύ βέβαια, έχασες που δεν ήρθες) και παστουρμάδες, και άλλα τινά βαρελοφρονικά.

Αντώνης Παρταλιός

Απο: filippos polatsidis <fili...@lycos.com>
Προς: dipr...@googlegroups.com
Στάλθηκε: 1:59 μ.μ. Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012
Θεμα: Αποφάσεις Δικτύου πρωτοβουλιών Τρίτης 23 Οκτ

Vassilios Antipas

to dipr...@googlegroups.com
Αποστέλλω με συνημμένο κείμενο την δήλωση για πρωτοκόλληση προς την ΔΕΗ όπως είχαμε πει στην συνέλευση της 23/10/12. Την δήλωση αυτή έλεγξε και ενέκρινε ο δικηγόρος Μανώλης Λαμτζίδης.

Βασίλης Αντύπας
Συνέλευση Κατοίκων Καλαμαριάς

--

Δήλωση για πρωτοκόλληση στην ΔΕΗ.docx

diamantis

to dipr...@googlegroups.com

Να σας κάνω μια ενημέρωση σχετικά με την περίπτωση του αερίου (Κοινωνικό Κέντρο Αγώνα).

Την προηγούμενη Τετάρτη η Ανοιχτή Συνέλευση Τούμπας μας κάλεσε  στην συνέλευση τους και μας είπαν ότι  με αφορμή την διακοπή παροχής αερίου σε συμπολίτη  στην γειτονιά μας (υπάρχουν περίπου στην περιοχή μας  συνολικά 1000 απλήρωτοι λογαριασμοί) να ζητήσουν από εμάς αλλά και από όλες τις συνελεύσεις-επιτροπές γειτονιών τις Θεσσαλονίκης να συμμετέχουν στην συγκέντρωση που θα γίνει την Παρασκευή 2 Νοέμβριου στις 11 το πρωί στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΠΑ στην Μοναστηρίου 256 (απέναντι από τα ΚΤΕΛ). Εκεί ο συμπολίτης που του έγινε η διακοπή θα ζητήσει από την εταιρία αερίου να γίνει ένας λογικός διακανονισμός για να πληρώνει αυτά που μπορεί.

Πιστεύω οι διακοπές παροχής αερίου θα είναι ένα φαινόμενο που θα δούμε έντονα τον χειμώνα γι αυτό καλό θα είναι όσοι μπορούμε να κατέβουμε την Παρασκευή κάτω.

Αν κάποια συνέλευση-επιτροπή θέλει να συμμετάσχει στην συγκέντρωση της Παρασκευής , την Τετάρτη 31 Οκτώβρη στις 7.00μμ θα γίνει μια οργανωτική συνέλευση όλων όσων θα συμμετέχουν στην συγκέντρωση της Παρασκευής στο Κοινωνικό Κέντρο Αγώνα ( Σινιόσογλου 22-Κάθετος της Μπότσαρη λίγο πάνω από την Παπαναστασίου ) για ενημέρωση και για δούμε και πόσοι θα είμαστε.

Επισυνάπτω και το Αφησάκι.

Διαμαντής

--

afisa portokali.jpg

Αντώνιος Παρταλιός

to dipr...@googlegroups.com
Στην συνέλευση της Τρίτης 23/10 είχαμε αποφασίσει η επόμενη συνάντησή μας να
γίνει την ΤΡΙΤΗ 6/11 (Χαλκιδικής 77-''Αλλο τρόπο''στις19:οο)  και οχι την Τετάρτη 7/11
Υπάρχει πρόβλημα για την Πρωτοβουλία Θερμ/κου, γιατι την ίδια ημέρα και ώρα αμετακίνητα εδώ και ένα χρόνο κάνουμε τις συνελεύσεις μας. Μήπως έγινε κάποιο λάθος? Ενημερώστε μας. Καλό απόγευμα.

[...]

Vera Alexiadou

to dipr...@googlegroups.com
Η συνάντηση είναι κανονικά την Τρίτη 6/11 στον άλλο τρόπο στις 7.
αλλά, αν μου επιτρέπεις, παρ' ολο που οι περισσότερες οι συνελεύσεις γίνονται αμετακίνητα κάθε τετάρτη για ένα και χρόνο,
νομίζω πως αυτή την τετάρτη ΔΕΝ πρέπει να γίνουν, καθώς έχει ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ γιατί ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ!!
Ελπίζω λοιπόν πως αύριο τρίτη πρωί και την τετάρτη το απόγευμα θα τα πούμε στους δρόμους!!!

filippos polatsidis

to dipr...@googlegroups.com
Νομίζω πως λόγω των έκτακτων καταστάσεων που βιώνουμε αυτές τις μέρες θα πρέπει να αναβάλουμε την συνάντηση. Προτείνω να κανονίσουμε νέο ραντεβού τις επόμενες μέρες.

Vera Alexiadou

to dipr...@googlegroups.com

Αν λείπετε οι περισσότεροι νομίζω πως δεν έχει νόημα
ίσως χρειαζόμαστε κι εμείς μια ανάσα να σου πω...

kalama...@yahoo.gr

to dipr...@googlegroups.com
Συμφωνώ για αναβολή
Μιχάλης Παναγιωτίδης

Απο: filippos polatsidis <fili...@lycos.com>
Προς: dipr...@googlegroups.com
Στάλθηκε: 6:04 μ.μ. Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012
Θεμα: Re: Re: Αποφάσεις Δικτύου πρωτοβουλιών Τρίτης 23 Οκτ