Klubbkläder längd

Erika Engström

to dif-nyh...@googlegroups.com

Nu kan ni beställa klubbkläder! Nedan ser ni priserna inklusive moms. Ungdomar upp till 18 år har möjlighet till ett klädbidrag på 50% eller max 500 kr. Vissa storlekar av kläder finns hemma hos mig (Erika Engström) för provning (enligt överenskommelse 070-6450080). Vi rekommenderar att man beställer Micro Allroundvarianten. Beställning är bindande och görs till mig skriftligen: erikaen...@hotmail.comJag skickar iväg beställningen måndag 1:a oktober så ni får skynda er på! Frågor? Ring, sms eller mail till mig (Erika Engström).