Duveds IF - medlemsavgift

1 view

Anne Andersson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej

Du är det dags att betala in medlemsavgiften till Duveds IF för medlemsåret 1/9 2018 – 31/8 2019.

Avgiften är följande:

250,-                   enskild medlem
600,-                   familj
200,-                   pensionär

Betala till Duveds IF s bankgiro 5130-4699.
Skriv namnen på de som inbetalningen gäller i meddelanderutan vid betalningen. Får inte uppgifterna plats maila mig.
Har jag fått dessa uppgifter tidigare behöver du inte skicka dem igen.

ICA Toppen Duved ger Duveds IF 1 % på allt som en medlem i Duveds IF handlar för i affären. Nästa gång du handlar be om ett klistermärke i kassan som du sätter på ditt ICA-kort
och som du sedan uppvisar varje gång du handlar. Detta ger Duveds IF en bra slant till barn – och ungdomsverksamheten.
Som medlem får du rabatt när du handlar på Fjällsport i Duved

Välkomna till ett nytt medlemsår!

Anne Andersson

an...@arebackoffice.se

070-375 36 09

Hemsida           duvedsif.se
Facebook         Duveds IF Längdskidor
                             Duveds IF Alpin

Duveds IF är anslutna till Svenska Skidförbundet, Svenska Friidrottsförbundet samt Svenska Orienteringsförbundet.
Dina personuppgifter sparas i samband med att ditt medlemskap registreras i Visma bokföringsprogram.

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "DIF nyhetsbrev" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till