klubbkläder, längd

Björn Jonsson

Oct 13, 2017, 2:54:01 PM10/13/17
to dif-nyh...@googlegroups.com
Hej!

Nu finns möjlighet att beställa klubbkläder. Ni beställer och betalar själva via webbshopen. Kläderna levereras sedan hem till mig i Duved där de kan hämtas ut. Var noga med storlekarna, det går inte att skicka tillbaka beställda kläder. Klubben betalar ut klädbidrag till våra ungdomar med 50% av beloppet men max 500 kr. För att kläderna skall hinna komma innan jul så måste ni göra er beställning före den 23/10 då shopen stängs. Skiss på klädernas design finns att se på webbshopen.

Följ någon av länkarna nedan för att göra er beställning.

http://teamservice.original.se/?username=duvedsif

Det går även bra att logga in via www.original.se genom att skriva in användarnamnet: duvedsif när man klickat på teamshop.

Hör av er till mig om ni har några frågor

/Björn Jonsson
070-6608854