St Olavsloppet

1 view

Axel Jonsson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej Duvedare!

Då börjar det än en gång dra ihop sig för St Olavsloppet.  Det finns sträckor som passar de flesta, dock har vi en åldersgräns för de yngre pga trafiken osv. Man ska vara född 2011 eller tidigare. Loppet startar den 26:e juni i Trondheim och slutar den 29:e juni i Östersund.

För er som vill läsa på om sträckor och liknande rekomenderar jag St Olavsloppets hemsida:

http://www.st-olavsloppet.com

Ni som är taggade på att vara med skickar en anmälan via mail till Axel Jonsson axeljo...@gmail.com.

Ni får gärna ange följande i anmälan:

- Om du har önskemål om någon speciell sträcka

- Ungefär hur lång sträcka vill du springa

- Om det är någon dag som du inte kan vara med

Till er som vill toppa formen maximalt kan jag rekommendera dessa tävlingar:

*Spring en mil vinn en bil 23:e maj

*Hällrace 28:e maj

*Offerdalsmilen 18:e juni

Har ni några frågor är det bara att ni hör av er!

Axel Jonsson

070-536 20 59

axeljo...@gmail.com