sista påminnelsen

Björn Jonsson

Oct 23, 2017, 11:51:06 AM10/23/17
to dif-nyh...@googlegroups.com
Hej!

Påminner er som vill beställa klubbkläder, gör det senast ikväll, 23:59 inatt stänger webshopen. För beställning se info nedan.

Ni beställer och betalar själva via webbshopen. Kläderna levereras sedan hem till mig i Duved där de kan hämtas ut. Var noga med storlekarna, det går inte att skicka tillbaka beställda kläder. Klubben betalar ut klädbidrag till våra ungdomar med 50% av beloppet men max 500 kr. För att kläderna skall hinna komma innan jul så måste ni göra er beställning före den 23/10 då shopen stängs. Skiss på klädernas design finns att se på webbshopen.
Följ någon av länkarna nedan för att göra er beställning.
http://teamservice.original.se/?username=duvedsif
Det går även bra att logga in via www.original.se genom att skriva in användarnamnet: duvedsif när man klickat på teamshop.
Hör av er till mig om ni har några frågor
/Björn Jonsson
070-6608854