kommuncup i Duved

1 view

Björn Jonsson

to dif-nyh...@googlegroups.com

Hej alla med längdåkande barn och ungdomar!
Nästa tisdag har vi kommuncupen i Duved. Jag har gjort i ordning en bemanningslista men som ni ser är några platser vakanta. Meddela mig om ni har möjlighet att hjälpa till med någon av uppgifterna. Det brukar ta ett par timmar att genomföra tävlingen och det blir alltid en trevlig kväll i spåret.
Vill ni anmäla ert barn till tävlingen så kan ni skicka en e-post till duved...@gmail.com. Senast fredag den 2/2 vill jag ha in anmälan.

Arbetsfördelning Kommuncupen i Duved 6/2 2018.

Bygga upp start/mål: Björn Jonsson, Fredrik Boberg

Tidtagare/efteranmälan/nummerlappar: Björn Jonsson
Ass tidtagare: Torbjörn Berglund
Ass tidtagare:Yvonne Jonsson

Speaker: Björn Jonsson

Ljudanläggning: Anna-Maria Kristoffersson

Starter: Fredrik Boberg
Ass starter: Erika Engström

Markera banan med skyltar+ avspärrning: Björn Jonsson

Vägvisare Torget: Markus Sonnefelt

Vägvisare: 2,5/5km delningen: vakant

Förvarning: vakant

Saft+bulle efter mål, samt dela ut nummerlappar till Duveds åkare
Sara Magnusson, vakant
(värma vatten till tre stortermosar, saft och bullar är fixat)

Samla in nummerlappar efter målgång+medaljer: vakant, vakant
(medaljer fixat)

Plocka ihop efter tävling, hjälper så många som möjligt till med.

Samling för funktionärerna 17:45. Klä er varmt!

Har ni frågor ring mig 070-6608854
/Björn