Maintainers în română

stra...@gmail.com

to Diacritice
Salutare,

N-am mai tradus de ceva vreme, așa că vă cer ajutorul în a găsi o traducere pentru "Maintainers". Văd că în glosar apare "responsabil", dar în contextul respectiv e vorba de un grup de utilizatori care au dreptul să editeze niște cod și nu pare prea potrivit.

Multumesc,
  Strainu

Dumitru Moldovan

„Editori” atunci? Mă gândesc că, de zici „ai dreptul să editezi?”, o reformulare ar putea fi „deci ești editor?”.

Strainu

Mulțumesc mult, sugestia e la fix! Am mers pe "editori de cod sursă". În lumea Wikimedia "editor" se referă de obicei la contribuitorii Wikipedia, dar cu clarificator merge foarte, foarte bine.

Strainu

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la un subiect din grupul „Diacritice” din Grupuri Google.