Fwd: [offtopic] Wordlist limba română sortat după frecvența apariției

Dumitru Moldovan

Idei?

From: Adrian Popa <adrian....@gmail.com>
Sent: August 16, 2019 10:28:30 AM GMT+03:00
To: RLUG Offtopic <offt...@lists.lug.ro>
Subject: [offtopic] Wordlist limba română sortat după frecvența apariției

Salut,
Caut și eu un wordlist cu cuvintele limbii române sortate după frecvența
apariției (în general). Scopul e să pun cât mai multe într-o aplicație
closed source care face niște notificări pe baza unor cuvinte care apar în
input și cred că sunt limitat la dimensiunea inputului, așa că aș dori să
acopăr cât mai multe pe baza frecvenței lor.

Vreo idee dacă găsesc pe undeva? Google nu a fost de mare ajutor (pentru
română).
Offtopic mailing list
Offt...@lists.lug.ro

Iosif Fettich

http://www.diacronia.ro/ro/indexing/details/A26181/pdf

pagina 11, ca un posibil punct de plecare.

Iosif Fettich