Nou(i) membru(i)

Daniel Șerbănescu

to Diacritice
Salutări diacritice.

Nu am mai deschis discuții de mult pe acest grup și asta este pentru că mă retrag încet încet din proiectele de localizare în care încă figurez ca activ.

Cu toate astea am și vești bune, Remus-Gabriel din TranslationProject și Debian dorește să se alăture grupului pentru a discuta probleme de localizare.

I-am recomandat să se alăture acestui grup și a zis că are dificultăți în a se înregistra pentru că grupul este nevoie de recomandarea/acceptarea unui membru al grupului.

Puteți să-l invitați în acest grup?

Adresa lui de email se găsește aici:
https://translationproject.org/team/ro.html

O remarcă: În general, cred că google nu este prea prietenos cu cei ce nu au conturi la ei.

O zi bună,
Daniel

Sergiu Bivol

Salut Daniel,

Cred că abonarea la grup se poate face prin trimiterea unui email la diacritice...@googlegroups.com de pe cutia poștală ce trebuie abonată. Nu e necesar să fie o cutie Gmail.

Altfel doar administratorul grupului poate trimite invitații.

--
Cu respect,
Sergiu

Cristian Secară

În data de Sat, 11 Nov 2023 19:02:57 +0000, Sergiu Bivol a scris:

> Cred că abonarea la grup se poate face prin trimiterea unui email la
> diacritice...@googlegroups.com de pe cutia poștală ce trebuie
> abonată. Nu e necesar să fie o cutie Gmail.

Prin setările administrative ale grupului, scrie așa:

Cine se poate înscrie în grup?
(opțiune) => Public - oricine de pe web se poate înscrie

Asta înseamnă că modalitatea de înscriere este la nivelul doritorului (alte opțiuni posibile sunt 'Numai utilizatorii invitați' și 'Oricine de pe web poate solicita înscrierea'). Probabil că se poate cumva și direct din interfața web.

Cristian Secară
https://www.secarica.ro

Dumitru Moldovan

On 11/10/23 19:21, 'Daniel Șerbănescu' via Diacritice wrote:
> Salutări diacritice.

Salut Daniel!

> Nu am mai deschis discuții de mult pe acest grup și asta este pentru că
> mă retrag încet încet din proiectele de localizare în care încă figurez
> ca activ.

Îmi pare rău, dar sper să continue proiectele de localizare în care ai
fost implicat cel puțin la fel de bine. Ceea ce personal cred că va fi
practic imposibil, pentru GNOME în română a fost o perioadă de aur cea
în care i-ai coordonat localizarea.

> [...]
> în a se înregistra pentru că grupul este nevoie de
> recomandarea/acceptarea unui membru al grupului.

Tocmai i-am trimis o invitație pe adresa de la Disroot.

> O remarcă: În general, cred că google nu este prea prietenos cu cei ce
> nu au conturi la ei.

În general, da. Dar în cazul ăsta particular nu e nevoie să ai o adresă
de mail asociată unui cont Google, cu atât mai puțin o adresă Gmail.

De ce am înființat această listă de discuții la Google Groups și nu în
altă parte? Din câte îmi aduc aminte, doar SourceForge mai era o
variantă gratuită decentă pe atunci (cred că în jur de 2005). Dar
interfața web de la SourceForge avea probleme cu afișarea diacriticelor
românești, așa că am evitat-o.

În fine, e cam în moarte clinică acum această listă de discuții, scriu
lucrurile astea mai mult pentru posteritate… :-]
OpenPGP_signature.asc

Janos Fazakas

On 13 Nov 2023 at 11:38, 'Dumitru Moldovan' via Diacritice wrote:
> În fine, e cam în moarte clinicƒă acum aceastƒă listムde discuț›ii,
> scriu lucrurile astea mai mult pentru posteritate¦  :-]

Cred că este vorba doar de o somnolență trecătoare. Dar lasă că revine ea la viață când o veni primăvara :)
Ciao.
Janos
Janos Fazakas Doctor în chimie (1984)
Traduceri/Interpretariat (maghiară-română-engleză-franceză)

Remus-Gabriel Chelu

to Diacritice
Salut băieți,

scuzați-mi întîrzierea, și mai ales neplăcerile cauzate (ce s-a întîmplat,
de ce această persoană nu se poate conecta la grup). În mare parte, cred că
acest lucru, se datorează faptului de-a fi tratat (încercat să tratez) acest
grup ca pe-o listă de discuții. Mă explic, cu o listă de discuții se
interacționează trimițind/primind mesaje de la ea în contul de poștă electronică
cu care te-ai abonat; în schimb cu un grup, lucrurile se schimbă un pic... de
primit, primești mesajele din grup în contul cu care te-ai înscris, dar pentru
a publica ceva, trebuie să te afli autentificat în grup, exact precum cu orice
„Mesager” cunoscut, Facebook, etc.

Pe de altă parte, secțiunea „Despre” a grupului, deasemenea induce în eroare,
atașez captura făcută acestei secțiuni.

Mulțumesc pentru invitația trimisă, de moment voi continua să folosesc contul de
Googule  -;) cu care m-am înregistrat.

-----
O zi bună tuturor,
Remus-Gabriel

PS: traducătorii lu' Gogu, cred c-ar putea învăța ceva de la cei din acest grup,
de exemplu, cum să traducă corect «Post a message», pentru că traducerea
butonului de trimitere către grup a mesajului scris „Postați un mesaj”, lasă
multtt de dorit...
Pe luni, 13 noiembrie 2023, la 11:29:24 UTC+1, Janos Fazakas a scris:
On 13 Nov 2023 at 11:38, 'Dumitru Moldovan' via Diacritice wrote:
> În fine, e cam în moarte clinicƒă acum aceastƒă listăƒ de discuț›ii,

Remus-Gabriel Chelu

to Diacritice
Aici, captura anunțată în mesajul anterior.

Pe luni, 13 noiembrie 2023, la 11:29:24 UTC+1, Janos Fazakas a scris:
On 13 Nov 2023 at 11:38, 'Dumitru Moldovan' via Diacritice wrote:
> În fine, e cam în moarte clinicƒă acum aceastƒă listăƒ de discuț›ii,
Despre_grupul-Diacritice.png

Cristian Secară

În data de Mon, 13 Nov 2023 09:41:34 -0800 (PST), Remus-Gabriel Chelu a scris:

> Salut băieți,

Păi, bun venit, băiete :)

> [...]
> pentru a publica ceva, trebuie să te afli autentificat în grup, exact
> precum cu orice „Mesager” cunoscut, Facebook, etc.

Eu nu am cunoștință despre așa ceva – decât, poate, dacă vreau/vrei să folosești interfața web (?).

Adică de când m-am abonat acum câteva sute de ani folosesc doar clientul de e-mail, în interfață mai intru doar pentru administrare, asta însemnând extrem de rar (cred că anul ăsta asta a fost prima dată, pentru aprobarea mesajelor tale). În rest, n-am de ce să mă autentific la Google.

De asemenea, aici am folosit practic întotdeauna adresă non-gmail (contul permite ca, pe lângă adresa implicită de gmail, să mai asociezi și alta sau altele).

> Pe de altă parte, secțiunea „Despre” a grupului, deasemenea induce în
> eroare, atașez captura făcută acestei secțiuni.

Nu cred că asta este sub controlul „nostru” (?), dar poate îmi fac timp într-o zi să investighez.

Cristian Secară

În data de Mon, 13 Nov 2023 11:38:15 +0200, 'Dumitru Moldovan' via Diacritice a scris:

> În fine, e cam în moarte clinică acum această listă de discuții,
> scriu lucrurile astea mai mult pentru posteritate… :-]

Asta poate însemna că toate lucrurile sunt de-acum rezolvate și că astfel lista și-a atins scopul :)

Dumitru Moldovan

Este sub controlul nostru, al administratorilor listei, ce apare la
https://groups.google.com/g/diacritice, dar nu m-am prins care e
problema… Am văzut captura de ecran din celălalt mesaj al lui
Remus-Gabriel și nu înțeleg ce induce în eroare un nou utilizator. Așa
e configurată această listă de discuții, ca primul mesaj al noilor
membri să fie moderat. Am avut probleme cu spamul la un moment dat, din
câte îmi aduc aminte.

Remus-Gabriel Chelu

În ziua de marți, 14 noiembrie 2023, la 14:01:12 CET, 'Dumitru Moldovan' via
Diacritice a scris:
Ok; cred c-am interpretat de manieră precipitată conținutul mesajelor din
captura trimisă, în trecut, am trimis unul sau două mesaje către grup, și
cum nu au apărut publicate, și nici n-am primit vreun mesaj de respingere,
am ajuns la această concluzie (precipitată). Probabil că le-am trimis în
această perioadă de spam.

O zi bună,
Remus-Gabriel