Re: Petíciók

MsDeva50

to deviz...@googlegroups.com
Ezen a levélen már látszik, hogy tényleg hülyét kaptam.

MsDeva50 <szendi.z...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 29., Cs, 18:57):
Mert nem engedi valami. Én már többször jelszót váltottam, és minden mást is.. Ti új jelszót adtatok, vagy maradtatok a g-mailesnél? Vagy facebook jelszóval regisztráltatok (de az szerintem marhaság lenne ). Hol lehetne "panaszkodni". hogy valami informatikus nézzen már rá a Petícióktól. Nem hiszem,  hogy csak ennyien próbálkoznak. Én már 2 napja. De nem adom fel.Nem küldenek a g-mailemre egy megerősítő vagy ideiglenes jelszót se.
Nem hiszem, hogy csak ennyien próbálkoztak. Itt valami más hiba is lehet. Már hülyét kaptam.  És miért írja mindig, hogy ez az e-mail cím már létezik?. Szívesen megírnám nekik, hogy persze, hogy létezik, hiszen ez az ENYÉM! Írok, ha sikerült. Üdv: Zsuzsa

MsDeva50

to deviz...@googlegroups.com

Hitelesmozgalom

to devizahitel
szia Zsuzsa, sajnos nem tudok segíteni

várj pár napot, ne is törödj vele

Szabó József
Arany Liliom Alapítvány kuratóriumi tag
Hiteles Mozgalom munkaszervezet ügyvezető

MagNet Bank
Arany Liliom Alapítvány:
HU8416200216-00245469-00000000
BIC(SWIFT)kód:HBWEHUHB

ADÓ SZÁM 18144741-1-42

--
Fórum: http://www.devizahitelmegoldas.com/index.php/forum/listcat

A csoportnak küldött üzeneteket a csoport moderátorai előzetesen engedélyezik.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „devizahitel” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) devizahitel...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAJg6GqxQNsos9L2ermC_%2B1J%3D-7Q%3DYzwJLXaNUQ8rG7kJmjkj_g%40mail.gmail.com.

Judit Dirdáné Grausz

to deviz...@googlegroups.com
Kedves Zsuzsa!
Hasonlóképpen jártam én is. Többször váltottam jelszót, nem sikerült. A felhasználó névvel volt a gond nálam. Valamikor már valami hasonló ügyben jártam ott és nem mentettem el a felhasználó nevet. Nálam a megoldás egy új email cím volt és azonnal sikerült a regisztráció és a támogatás. Remélem tudtam valamit segíteni.
Szeretettel Judit

MsDeva50 <szendi.z...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 29., Cs, 19:22):
[...]

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAJg6GqzS%2BA1GbOpa_Q6ONNfV-07dhx7WSwR%3DMk%2B88domicZ3uw%40mail.gmail.com.

Hitelesmozgalom

to devizahitel
sziasztok, úgy vélem a felhasználónév lehet már foglalt

az is használható tipp, hogy egy új gmail fiókot nyitsz

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CABSTd%3DYdSXH%3Dh%2BCwK%3DidQRAyHyMqdU0Dbus_FGGxx5aGK9nQmA%40mail.gmail.com.