könyv - Újabb két petíció az Európai Parlamenthez

Hitelesmozgalom

to devizahitel
Sziasztok, az újabb könyvem rövid bevezetője:

"Az első petíció megírásakor, elküldésekor még nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan fogok még két petíciót írni. ….. Amikor újra olvastam az első petíciót, feltűnt, hogy nem korrekt az uniós szabályozás. Pár nap elteltével pedig a Kúria felháborító döntést hozott.
Az Európai Parlament a második és a harmadik petíciómat az elsőhöz csatolta.
Így mindhárom petíció száma: 0493/2021

Az Országgyűlés Gazdasági Bizottságával már hosszú évek óta kapcsolatban vagyok. Ugyan a kapcsolat nem valami szoros és inkább csak egyoldalúnak nevezhető, azonban az előző évekre hivatkozva ezt a bizottságot kerestem meg azzal, hogy az Országgyűlés is foglalkozzon a felvetett ügyekkel. Sürgetőbb az ügy annál, hogy az Európai Unió Parlamentje elkezdjen majd valamikor vele dolgozni. Tudjátok, azok a brüsszeli bürokraták….
No meg a hazai ügyeket a nemzeti parlamentünk képviselői sokkal jobban ismerik."

20 éves a devizahitelezés, 10 éves a Hiteles Mozgalom. Ideje összegezni azt, amit tudunk, azt amit elszenvedünk. Ha már összegzés, akkor legyen egyben kezdeményezés is. Talán foglalkoznak vele. Ha most nem is, akkor majd az utókor 20-30-50-100 év múlva...

:) jozef

Szabó József
Arany Liliom Alapítvány kuratóriumi tag
Hiteles Mozgalom munkaszervezet ügyvezető

MagNet Bank
Arany Liliom Alapítvány:
HU8416200216-00245469-00000000
BIC(SWIFT)kód:HBWEHUHB