most egy kicsit más megközelítésben - 5 perc Szepesházi Péterrel

Hitelesmozgalom

to devizahitel
Sziasztok, íme:

Devizahitel Dr. Szepesházi Péter - Szabó József /választások előtt 1. rész

Szabó József
Arany Liliom Alapítvány kuratóriumi tag
Hiteles Mozgalom munkaszervezet ügyvezető

MagNet Bank
Arany Liliom Alapítvány:
HU8416200216-00245469-00000000
BIC(SWIFT)kód:HBWEHUHB

ADÓ SZÁM 18144741-1-42

Baranyai Csaba

to devizahitel
Szia Józsi!

Kösz a videót.
Ne feledjük a koncepciót!

Törvenyi vélelem, hogy az árfolyamkockázat vonatkozásában tisztességtelen volt a bank. Ha ezt vitatja, közérdekű keresetet kell indítania. És ha a bank be nem bizonyítja az ellenkezőjét, visszaadja az ellopott pénzt.

Mindemellett kárpótlás
- a széthullott családokért,
- megromlott egészségi helyzetéért,
- a felrugni kényszerült hivatásokért,
- az uzsora okán nem vállat gyermekekért stb.

Szükséges még a pénzügyi hitel-rendszer rendbetétele, valódi felügyelet, valódi piacreguláció, valódi ügyfél érdekvédelem (termékek engedélyeztetése, próbavásárlások stb.).

Nem sorolom. Nagyon távol vagyunk a jótól..

Csaba

--
Fórum: http://www.devizahitelmegoldas.com/index.php/forum/listcat

A csoportnak küldött üzeneteket a csoport moderátorai előzetesen engedélyezik.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „devizahitel” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) devizahitel...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2B7YES45y-72UsTpnqU1yf%2BNPn3--yoH89iU2U0o4%2BZPwK5NPg%40mail.gmail.com.

József Ózdi

to devizahitel
Csaba !

Köszi a kiegészítést !

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAPazNUNM1ANwwT_psNydfkKMTP_t4sf%3DmzWo5i0otdG1LF28qA%40mail.gmail.com.

Meszlényi Farkas

to devizahitel
Közeledünk az egységes megoldás felé, mert így ehhez kell a parlamenti többség, ami az ellenzék kormányra kerülésével meglesz.... Nem egy emberen, mondjuk pl.MZP-én, vagy a kisebb létszámú ellenzőkön fog múlni, hanem a nagyobb szavazati arányon.... Na, ekkor fogják majd kimutatni "foguk fehérjét" az ígérgetősök..... A jogegységi után pedig egy minden sevizásra vonatkozó , húúúú hogy hívják nem jut eszembe, amit régen is akartunk mindig köz...., kell, hogy ne egyénileg kelljen mindenkinek bíróságra mennie ...
Most olvastam el Csabi hozzászólását, s Ő is pont írja, és így megvan az "elveszett" szó (mert Ő még jó memóriával rendelkezik 😛🤗)  "közérdekű keresetet kell indítania", szóval ez az, erre lenne szükség.....

Én - igaz szinte egyedül vagyok ebben - de tovább rugóznék az állam és bankok összefonódásán, s kormányokon keresztül, persze azt is tudva, hogy "könnyű Katát táncba vinni, ha ő is akarja", s itt félreértések elkerülése miatt: a Kata a bank.....
Akkor ismét ide másolom már 10 éve is megfogalmazott teóriám, hogy mire is gondolok, amivel szinte egyedül vagyok:
"A "seviza"  vagyoni, gazdasági, politikai indíttatásból történt, (minta is volt rá: Ausztrália), nálunk egyébként szerintem inkább a "kuláktörvénnyel" hasonlítható össze... 50-60 év elteltével ugyanúgy "kisöpörtek" mindent tőlünk, mint annak idején a nagyszüleimtől, most csak az árnyalata a dolgot, hogy már nem mert nyíltan kiállni a kifosztással az állam, hanem a bankok mögé bújva, sunyi módon tette, partnerként híva a bankokat, akik az extraprofitért mindent.... Persze még tovább árnyalata a dolgot, hogy a csődtől kellett megmenteni az országot, mert leállt a gazdaság, az ott maradt fityeszes jegybank elnök (Járai) pedig szándékosan, - hogy kivéreztesse a kormányt, - tartotta magasan a forint kölcsönök kamatát (9-12%), így "kénytelenek" voltak becsalogatni a jóval kedvezőbb chf kölcsönre ezt a nagy tömeget, s valószínű, hogy a gazdasági világválság (2008) után: 2010 körül véget is vetettek volna neki, ha bevezetik az eurót, ami be is volt ígérve, nekünk is. Csak jött a fityesssz hatalom, aki nyerészkedni kezdett a forinton, kirabolva ezzel a nagy "sevizás" réteget, (dr. Róna videón is) szabadkezet nyújtva a bankoknak, végrehajtóknak, ezért nyerhetetlenek a perek, ezért lehetett a közpénz jellegét elvesztett jegybanki alapítványokba kimenteni, s magánvagyonná tenni a "sevizássok" vérén megszerzett pénzt is!! Tehát 60 év után (közel 60 évesen) ismét utolért a "kuláksors".....
++++
Tehát véleményem szerint a politika-bankok-s később a bíróságokkal való összefonódás hozta életre és tartotta fenn ezt a "hibás terméket" kormányokon keresztül, de legnagyobb rúgást mégis a fityesssz okozta, aki amikor már tehetett volna, mert 2010-től lett feltárva, jogilag kiaknázva ennek teljes háttere, s ahelyett., hogy hagyta volna a hatályos jogszabályok alapján való törvényes rendezést, belerugta jó mélyen az árokba ezt az óriási réteget ... Szerintem, most már csak egy egységes úgymond "kárpótlási törvény" - nyel lehet rendezni ezt az egész cíkuszt egységesen, mindenkire vonatkozóan, amelybe valamilyen szinten persze bevonva a bankokat is, pl. adó, vagy plusz befizetés formájában. PL. KÖZÉRDEKŰ KERESETTEL!
De igenis állami kárpótlásra lenne szükség, mert nem volt fogyasztóvédelem, s nem hagyta épp az állam 12 éven át a törvényes úton való jogorvoslatot, s igen közpénzből, mert amikor felvettük ezt a sz@rt igenis az államcsődtől mentettük meg az ország MINDEN ÁLLAMPOLGÁRÁT, megmozgattuk az álló, poshadó gazdaságot, tehát akkor ők is meg lettek mentve (szép magyarosan) általunk egy mindenre és mindenkire kiterjedő krachtól, s így most ennek a törvénytelenség-sorozatnak a következményeit is viselnie kell MINDEN ÁLLAMPOLGÁRNAK.... JÓ REGGELT!!
"Tetszettek volna" tisztességes jogállamot fenntartó kormányhoz "jutni", választani, direkt így írtam, s nem nektek szánva mondom, hanem mert rímel az ismert szállóigére... 😜🤣"

Sziasztok:
Saci.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAMf52fP_L8XFrn11Fp6UCG2sQ5Lwe-gtQ5Ly1w2-dtLEdZOWqQ%40mail.gmail.com.

--
www.farkasgyula.hu Alkotóház-Műterem Galéria

Hitelesmozgalom

to devizahitel
Ez igaz Csaba:
"Törvenyi vélelem, hogy az árfolyamkockázat vonatkozásában tisztességtelen volt a bank."

Viszont ehhez ki kell lőni a Kúriát.

Ez nem lesz könnyű, de megoldjuk

:) jozef
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAPazNUNM1ANwwT_psNydfkKMTP_t4sf%3DmzWo5i0otdG1LF28qA%40mail.gmail.com.

Hitelesmozgalom

to devizahitel
Saci ebben egyetértünk:

"De igenis állami kárpótlásra lenne szükség, mert nem volt fogyasztóvédelem, s nem hagyta épp az állam 12 éven át a törvényes úton való jogorvoslatot..."

Nem azért kell az államnak fizetnie, hogy a bankok becsapták a családokszázezreit. Ezért fizessen a bank.
Az államnak a saját sunyisága miatt kell fizetnie.

Szerintem a közérdekűvel feleslegesen elmenne több év. Az árfolyamrésnél sem volt közérdekű és az önkényes kamatemelésnél sem. Most is célszerűbb a törvényhozás vélelme, amit a bankok perben vitathatnak, az állammal szemben.

A többivel is egyetértek.

:) jozef
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAN5aPC%3Dh62abmcCdwO83LRmhk7k%3DW20oNos6Cf7cCyZNz33JbA%40mail.gmail.com.

Meszlényi Farkas

to devizahitel
Jozefem!

Igen, én is így gondoltam:
"Nem azért kell az államnak fizetnie, hogy a bankok becsapták a családok százezrei. Ezért fizessen a bank.
Az államnak a saját sunyisága miatt kell fizetnie."

Ja, lehet, hogy nem jó a közérdekű, de ezt már a "jogészek" 😛😉 jobban tudják!

Sziasztok:
Saci

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2B7YES4ocy8OfdUyUk7erobh01RNzm64oPOpjpuLdPGi7e-5HQ%40mail.gmail.com.

Hitelesmozgalom