MÁSODIK FELÉBEN Róna Péter

Tiszai Timea

to devizahitel

a kecskére bízta a kormány a káposztát :)
Ez nemcsak a deviza hitelekre vonatkozik,hanem az "alkotmányunkra" is .

Csak hangosan gondolkodom - ha , és, netán Ő lenne az államfő, akkor ha a megválasztói - MZP és társai, a FIdess nem akarják a devizahitelek rendezését, akkor Ő, mint államfő mit tehet? Tehet egyáltalán valamit?

TTimi

--
boldog csirkék élve vagy halva (6 hetes, egészben/feldarabolva) májusra rendelhető
libák Márton napra (egészben/feldarabolva) rendelhető.

Ha lelked és szíved valaki megtalálja,
Ő lehet a világ legboldogabb barátja.
Lám Én kerestem és tán rátaláltam,
Lehet megleltem a csodát a világban.
Rád leltem e rohanó világban.
Mert Te jó vagy, a legjobbak között,
Ki mást mond, ahhoz ne legyen közöd!'
Legyen nagyon szép napod!!

MsDeva50

to deviz...@googlegroups.com
Én nagyon örülök a következő történésnek.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele

ATV: Király Júlia megírta Márki-Zay Péternek, hogy kiszáll a kampányból

https://assets.4cdn.hu/kraken/7GqRG5vEOy27C6G8s.jpeg?width=96&height=96&fit=crop

Urfi Péter

gazdaság

február 19., szombat 19:12

55

https://assets.4cdn.hu/kraken/7hyjc7ic08uw1Roxss.jpeg?format=auto&width=632

Fotó: Kiss Bence/444

Az MNB volt alelnöke a miniszterelnök-jelöltnek és az ellenzéki pártok gazdaságpolitikai szakpolitikusainak írott levelében jelentette be hétfőn, hogy a továbbiakban nem vállal nyilvános szereplést az ellenzék kampányában - írja az atv.hu. A lap által idézett levél szerint ezt nem akarta a nyilvánosságban közölni, mert attól tartott, ártana az ellenzéki kampánynak. „Egyszerűen nem fogok ráérni” – fogalmazott Márki-Zay Péter gazdaságpolitikai tanácsadója, akivel nemrég mi is interjúztunk.

Döntését azzal indokolta, hogy ha valaki rákérdezne, mit gondol az Egységben Magyarországért köztársasági elnök-jelöltjéről, akkor

nem tudna mást válaszolni, mint hogy Róna Péter egy „huncut pici gazember”.

„Király Júlia a döntését indokló levelében rendkívül súlyos vádakat fogalmazott meg Róna Péter egyetemi és vállalkozói pályafutásával kapcsolatban, majd emlékeztette az ellenzék miniszterelnökjelöltjét, hogy Róna őt (mármint Király Júliát) személyében számtalan alkalommal nyíltan megtámadta, a devizahitelezés elterjesztéséért felelős »hét főbűnös« egyikének nevezve őt” - írta az atv.hu, amely kereste Király Júliát telefonon, de nem érte el.

Márki-Zay jelöltje eredetileg Iványi Gábor lett volna a köztársasági elnöki posztra, ami eleve szimbolikus gesztus tud csak lenni, hiszen a kétharmad Novák Katalin mögött áll. De a hat párt között nem volt konszenzus a lelkész jelöléséről, így esett a választás a Jobbik által javasolt közgazdászra.

Szerintem meg Róna Péter kiállása a devizások mellett erőt adott egy időre a devizásoknak. KI más volt, aki ilyen világosan,a devizahitel ellen volt. Úgyhogy én ma örülök. Szendi Zsuzsanna

Mentes a vírusoktól. www.avast.com

--
Fórum: http://www.devizahitelmegoldas.com/index.php/forum/listcat

A csoportnak küldött üzeneteket a csoport moderátorai előzetesen engedélyezik.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „devizahitel” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) devizahitel...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAFCFeudTJjtCLOts6s4ZmWDejaHqVd2Tz4yo94ANMv1CkLCfZQ%40mail.gmail.com.

MsDeva50

to deviz...@googlegroups.com
Csak a háttérben (nem a nyilvánosság előtt)  ott ne maradjon.

Mentes a vírusoktól. www.avast.com

Tiszai Timea

to devizahitel
Én szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. Ha sem gyurcsány, sem MZP meg a többiek sem akarnak semmit velünk kezdeni, akkor Róna Péter, az egész élén? mit tud kezdeni? Mit tud csinálni?  Majd államfőként fog saját magának beterjeszteni törvényjavaslatokat?
Ja igen, még Ő lenne a hadseregnek a parancsnoka. Gondolod, hogy elszánja magát egy ilyen lépésre,hogy átveszi a teljes hatalmat és kizavarja a bankárokat a hadsereggel ?
Nagyon remény teljes vagyok, de nem az összefogás miatt.
És most kaptam Toroczkaytól egy kis levelet :)
"A napokban a Mi Hazánk egyik aláírásgyűjtő standjánál megjelent egy narancssárga dzsekit viselő férfi, aki aláírásával támogatta a Mi Hazánk jelöltjét. Érdekes módon ekkor éppen arra járt a balliberális pártok egyik aktivistája, aki hátulról, titokban készített egy videót az aláíróról, a felvételen pedig az látszik, hogy a kabátujjon egy Fidesz felirat volt látható, amelyet a helyszínen a Mi Hazánk aktivistái nem vettek észre. A fénykép pedig Szabó Tímea a Párbeszéd párt társelnökének Facebook-oldalán jelent meg. Minden bizonnyal provokáció történt, amelynek célja a Mi Hazánk Mozgalom lejáratása, hiszen - látva a megerősödésünket - egyre jobban fél tőlünk a Fidesz és a balliberális oldal is. Arra kérem ezért minden tagtársamat, hogy amennyiben olyan személy szeretne a standjainknál aláírni a Mi Hazánk Mozgalomnak, aki bármilyen más párt szimbólumait viseli a ruházatán, ne fogadjátok el az aláírását, mert komoly esély van arra, hogy mindez provokáció!

Fel a győzelemre!
Üdvözlettel:
Toroczkai László
a Mi Hazánk elnöke"

És én teszem hozzá, hogy mi van? Egy narancssárgát videóz az összefogás embere? véletlenül? És igen, ahogy mondogatom, már régóta, ezek ugyanazok.
OV, Csányi közreműködésével paktumot kötött MZP-vel, hogy semmit nem tesznek a devizásokért, hogy az EBRD paktum hatályban marad, azaz a bankoknak nem okoz a kormány több kárt. Meglátásom, hogy Róna Pétert csak azért vonta be a körbe, mert egyrészt teljesen esélytelen a megválasztása, ugyanakkor Király Júlia tanácsadói szerepe és a megköttetett paktum olyan szinten vette el a devizások hitét az Összefogásban, hogy valamivel kompenzálni kell.

Üdv Timi

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAJg6Gqx2MRNZKPqO8Z7uhxSYoFBUOHjfs4zkOW575%2BJtUjBy%2Bw%40mail.gmail.com.

József Ózdi

to devizahitel
Megírtam KJ-nak, hogy , ti akik felettünk hoztok az életünkről döntéseket kivétel nélkül "mind pici huncut gazemberek vagytok"

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAFCFeuc2ci7-w3o02urF5tqv%3D3eAi5sJ5rikywnuWk0oKy4RoQ%40mail.gmail.com.

Tiszai Timea

to devizahitel
Jól tetted :)