aki nem tudja, hát most megtudhatja

Tiszai Timea

to devizahitel
a peren kívüli eljárás első foka a közjegyző.
Másodfok a Bíróság, ami ellen fellebbezésnek helye nincs, mint az Ítélőtáblás ítéleteknél.

és akkor nincs vége. :)

A 3/2021 PJE szerint van lehetőség fellebbezni.

https://jogaszvilag.hu/cegvilag/a-vegrehajtasi-lap-visszavonasa-es-a-fellebbezes/

utána jöhet az AB.

Habár én elküldtem az AB-nak a panaszomat, de elutasított. Meglátásom, hogy kibújt a vizsgálat alól :)

Most hogyan tovább? Ki tudja? Én szívem szerint elmennék Strasszburgba, de ez a közjegyzői okirat hungarikum. Szerintem az eu azt sem tudja, hogy nálunk a közjegyzőnek ilyen hatalma van.

Ha van valakinek 5lete szóljon :) Köszszs Timi

--
boldog csirkék élve vagy halva (6 hetes, egészben/feldarabolva) májusra rendelhető
libák Márton napra (egészben/feldarabolva) rendelhető.

Ha lelked és szíved valaki megtalálja,
Ő lehet a világ legboldogabb barátja.
Lám Én kerestem és tán rátaláltam,
Lehet megleltem a csodát a világban.
Rád leltem e rohanó világban.
Mert Te jó vagy, a legjobbak között,
Ki mást mond, ahhoz ne legyen közöd!'
Legyen nagyon szép napod!!

20220128_TT_AB_szerk.pdf

Sandorné Nagypal

to deviz...@googlegroups.com
Én sem tudtam a közjegyzővel szemben eredményesen fellépni, az elutasító döntésének fellebbezését a fiókjába iktatta és ott pihent.Az AB kötelezte a bíróságot az eljárás lefolytatására és ugyan úgy elkaszáltak. Ezen az útvonalon nem tudtam eredményt elérni. Vh. megszüntetési perben, elévülés miatt viszont igen.

Üdv. Csilla

--
Fórum: http://www.devizahitelmegoldas.com/index.php/forum/listcat

A csoportnak küldött üzeneteket a csoport moderátorai előzetesen engedélyezik.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „devizahitel” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) devizahitel...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CAFCFeucPUHfkgEu6j-69wy6piRB0LG_dXx9bOdnDWe_%2B9smnxQ%40mail.gmail.com.

--
Üdvözlettel:

Nagypálné Csilla

Hitelesmozgalom

to devizahitel
Timi, rettentően sajnálom, hogy az AB érdemben nem foglalkozott az ügyeddel. Ők is a kibúvót keresek, hogy ne kelljen olyan sokat dolgozniuk, pláne a bankok ellen.

Javaslom tőle kérj árajánlatot a további lehetőségekre:

Dr. Karsai Dániel ügyvéd vagyok. Ügyvédi irodánk jogi képviseletet nyújt Strasbourgban, az Alkotmánybíróság előtt, valamint személyiségi jogi és munkajogi perekben.

Küld el neki az AB végzését. Én úgy emlékszem, hogy ha nincs tényleges AB eljárás, akkor nincs tovább út Strasbourgba. De lehet, hogy keverem a dolgokat (ezt az ösvényt még nem tapostam végig). Karsai ezen a téren profi.

Elkeserítő!

:( jozef

Szabó József
Arany Liliom Alapítvány kuratóriumi tag
Hiteles Mozgalom munkaszervezet ügyvezető

MagNet Bank
Arany Liliom Alapítvány:
HU8416200216-00245469-00000000
BIC(SWIFT)kód:HBWEHUHB

ADÓ SZÁM 18144741-1-42

Tiszai Timea

to devizahitel
köszönöm a velem való gondolkodásokat. :)

Most van egy nemzetközi jogész, aki vizsgálgatja :) Ha visszadobja, akkor megyek a Karsaihoz :) Köszszszönöm :) ÉS, hogy tanuljunk. Aki most vizsgálja, hogy mit lehet tenni, azt mondta, hogy nem bej, ha nem vizsgálta az AB, ha kibújt a vizsgálat alól, csak az a fontos, hogy legyen AB-s végzés vagy valami :)

Üdv Timi

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2B7YES5qGgN1iB2SCMdrwBKjbr_p5CdnfHjFTnuzwAwUqoUtvQ%40mail.gmail.com.