mi lesz így velünk?

Hitelesmozgalom

to devizahitel
Sziasztok!

Mi lesz így velünk, ha marad az Orbán rendszer? Az EU nem avatkozik be, mert tiszteletben tartja a választói akaratot.

MAGYARORSZÁG A KILAKOLTATOTT EMBEREKNEK AZ ORSZÁGA!

10-12 év küzdelme után a legtöbben már passzívak lettek. Nem aktívak. Ez nyilván a bankszektornak kedvez.

Gondold át, Te mit tehetsz?

:) jozef

Szabó József
Arany Liliom Alapítvány kuratóriumi tag
Hiteles Mozgalom munkaszervezet ügyvezető

MagNet Bank
Arany Liliom Alapítvány:
HU8416200216-00245469-00000000
BIC(SWIFT)kód:HBWEHUHB

ADÓ SZÁM 18144741-1-42

Tiszai Timea

to devizahitel
Nem marad !
Akkor sem, ha én a Mi Hazánkra szavazok ! Tudom, érzem, nap mint nap, hogy buknia kell. Voltam hétvégén vásárban, Rúzsán. Én Mi Hazánkos újságokat osztogattam, beszélgettem az emberekkel. Alig találok az életben , körülöttem, aki a FideSS-t támogatná. Persze, amikor a szocik győztek a rendszerváltás utáni második kormányzati ciklusban, akkor is meglepődtem, mert senki nem szavazott a szocikra, akikkel beszélgettem. :)

Naponta legalább egy órát azzal foglalkozom, hogy kulturáltan, már amennyire engedik a kommentek, próbálok minden fidess kommentet elbizonytalanítani, átállítani a facén. És jelentem alássan, akinek van arca, neve, történése ,  sok esetben sikerült is :) Csak a fizetett trollok esetében ütközöm falba, akiknek nincs egy ismerősük sem, akik most vagy max egy éve nyitották az oldalukat.

És megyek szavazat számlálónak is. A családom is :) Tehát amit tudok, azt megteszek. És nem is gondolok a vesztésre. Légyszíves Te se gondolj. mert a gondolatnak teremtő ereje van . Majd ha vége lesz, kitaláljuk, hogyan tovább.

Állandó szlogenem, hogy a rendelkezésre álló információik közül a legjobb döntést hoztam. Ezzel mindent túl tudok élni. Javaslom neked, nektek is. :)

Üdv TTimi

--
Fórum: http://www.devizahitelmegoldas.com/index.php/forum/listcat

A csoportnak küldött üzeneteket a csoport moderátorai előzetesen engedélyezik.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „devizahitel” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) devizahitel...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/devizahitel/CA%2B7YES50gimJriCivO5FCH4Rdthd-8y1368idLVd_RZ1DKkPzA%40mail.gmail.com.

--
boldog csirkék élve vagy halva (6 hetes, egészben/feldarabolva) májusra rendelhető
libák Márton napra (egészben/feldarabolva) rendelhető.

Ha lelked és szíved valaki megtalálja,
Ő lehet a világ legboldogabb barátja.
Lám Én kerestem és tán rátaláltam,
Lehet megleltem a csodát a világban.
Rád leltem e rohanó világban.
Mert Te jó vagy, a legjobbak között,
Ki mást mond, ahhoz ne legyen közöd!'
Legyen nagyon szép napod!!

Imre Nagy

to deviz...@googlegroups.com
Majd tapsolok a Timinek hogy az MH-ra szavazott ...

Meszlényi Farkas

to Tiszai Timea, devizahitel
Nyugi, 2/3-dal 55 %-al fog nyerni az ÖSSZEFOGÁS!!!!!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=EjnqDVtU4ik&fbclid=IwAR0Zk7bRR4RsbUhS9g7jDLRFjYKo_m8Sbvnx0t47tA_wNqdK3240-SiFE3A
Szívszaggató: "EGY CSAPAT FÜGGETLEN ÚJSÁGÍRÓ TÖRTÉNETE A KÖZPONTILAG IRÁNYÍTOTT MAGYAR ÁLLAMI HÍRGYÁRTÁS ÁRNYÉKÁBAN".

És nevessünk is:
https://m.youtube.com/watch?v=PJc-QRn-jaQ&feature=youtu.be
Igen ütős, minden benne van, minden fél mondat, szó ül, fantasztikus fazon...

Azért a Pottyondy sem piskóta...
https://www.youtube.com/watch?v=0h0xUvgzzy8

Sziasztok:
Saci