PhD forsvar i Århus på mandag

已查看 22 次
跳至第一个未读帖子

Mette Gislev Kjærsgaard

未读,
2011年10月24日 08:21:212011/10/24
收件人 designan...@googlegroups.com
Kære designantropologer

På mandag d. 31 oktober forsvarer jeg min PhD-afhandling, med titlen
"Between the actual and the potential - the challenges of design
anthropology" ved Institut for Kultur og Samfund, Århus Universitet.
Det foregår kl. 13.15 i Auditorium 1, Bygning 1441
Taasingegade 3, Aarhus C.

I er alle meget velkomne til såvel forsvar som til den efterfølgende
reception kl. ca. 16 i foyeren udenfor auditoriet.

Her følger et link med detaljerne samt et kort resumé af afhandlingen:
http://aal.au.dk/antro/nyhederarr/phd-defence-mette-gislev-kjaersgaard/

Giv gerne besked, hvis I påtænker at komme

De bedste hilsner

Mette

Jens Pedersen

未读,
2011年10月24日 09:17:362011/10/24
收件人 designan...@googlegroups.com
Hej Mette

Det ser spændende ud! Regner stærkt med at dukke op. Du skulle vel
ikke have en elektronisk udgave af afhandlingen, som man kan få lov at
kigge i inden?

Mange hilsener

Jens

2011/10/24 Mette Gislev Kjærsgaard <mgkjae...@gmail.com>:

Johanne Entwistle

未读,
2011年10月24日 12:02:232011/10/24
收件人 designan...@googlegroups.com
Hej Mette, kan desværre ikke komme. Ville ønske du kunne have fortalt det lidt før, så havde jeg holdt tidspunktet frit, for det er jo super relevant. Men jeg tilslutter mig Jens: kan man få den elektronisk?
Mange gange held og lykke med forsvaret!
Mange hilsner
Johanne

Sendt fra min iPhone

Rachel Smith

未读,
2011年10月26日 05:31:542011/10/26
收件人 designan...@googlegroups.com
Hej Mette,
Mikkel og jeg regner med at være der.
Vi ses,
Kh Rachel

Sendt fra min iPad

Brendon

未读,
2011年10月26日 08:13:012011/10/26
收件人 designantropologi
Hey Mette,

Can I already say Congratulations!

Checking for tickets now. I would love to join.

Best,
Brendon

On Oct 24, 2:21 pm, Mette Gislev Kjærsgaard <mgkjaersga...@gmail.com>
wrote: