Ph.D. Defence: Branding HUGO BOSS

Kasper Tang Vangkilde

May 30, 2012, 9:08:20 AM5/30/12
to designan...@googlegroups.com
Dear all design anthropologists,

On Monday, June 18, I will be defending my Ph.D. thesis entitled "Branding HUGO BOSS. An Anthropology of Creativity in Fashion" at the Department of Anthropology, University of Copenhagen.

You are all very welcome! For more information, please see the attached poster and abstract - or follow the link below:

http://antropologi.ku.dk/ominstituttet/kalender1/branding_hugo_boss/

I hope to see you - and apologize for cross-posting.

Kind regards,
Kasper.
Ph.D._Defence_Kasper_Tang_Vangkilde.pdf
Abstract_Defence_Kasper_Tang_Vangkilde.pdf

Lise Røjskjær

May 30, 2012, 10:06:59 AM5/30/12
to designan...@googlegroups.com
Kære Kasper

Et kæmpe tillykke med afhandlingen! Det må være en enorm lettelse endelig at få værket i hus. Jeg håber meget på at kunne komme til dit forsvar den 18., men skal lige ha arrangeret noget pasning til min lille søn:)
Hvad skal du så i gang med nu? Ved ikke om du har set at de søger konsulenter hos ReD netop nu?

Kh

Lise

Sendt fra min iPhone