[Freelance?] Etnografisk studie for international farmaceutisk virksomhed

Jonas Moll

to designan...@googlegroups.com, Nina Møller
Kære designantro'er

Jeg er blevet kontaktet af Nina Møller fra Stoic (nedenfor), der søger freelancehjælp til et etnografisk studie for en medicinalvirksomhed. Måske et muligt match med nogle af jer herinde?

Bedste hilsner
Jonas

Jeg arbejder i reklame- og konsulentbureauet Stoic (www.stoic.dk). Her laver vi blandt andet reklamekampagner for Samsung Danmark, men laver også konsulentarbejde for forskellige større virksomheder herunder ledelsesworkshops og etnografiske studier.

I 2009 lavede vi blandt andet et større etnografisk studie for Samsung kaldet Womenomics, - en etnografisk analyse, som undersøger kvinders forbrugsadfærd og mønster blandt andet i ft. køb af TV. Ved dette studie brugte vi antropologer, fokusgrupper og interview.

Jeg skriver til dig nu, fordi vi igen skal lave et etnografisk studie. Denne gang drejer det sig om et etnografisk studie for en international farmaceutisk virksomhed, hvis navn jeg desværre ikke må oplyse, med afdeling i Danmark, der markedsfører generiske lægemidler. Det etnografiske studie vil altså omhandle "personal health care", som jeg kan se at du har erfaring indenfor.

Det er vores Managing Director Anand Vengurlekar, engelsktalende, som vil lede studierne, og vil meget gerne om vi kunne arrangere et kort telefoninterview ca. 30 min. - gerne i denne uge, såfremt du har lyst og tid til at høre mere og mulighed for evt. at deltage?

Kort om projektet kan jeg fortælle, at det vil komme til at løbe af stablen i efteråret/vinter 2011 og vare ca. 8 - 14 uger. Det er ikke sikkert, at det bliver fuld tid, men det er vigtigt, at du er freelance og ikke har et fuldtidsarbejde med mødetid fra 9.00 - 17.00, eftersom vi også ville skulle bruge dig i dette tidsrum.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Bedste hilsener
Nina

Nina Møller
Project Manager

Stoic  |  Kronprinsensgade 3, 2. |  1114 Copenhagen K.  |  Denmark

TEL: + (45) 33 363 888  |  MOB: + (45)
40 615 321 |  FAX: + (45) 33 322 322
nm
@stoic.dk  |  www.stoic.dk