Mulighed for at holde oplæg!

Jane Mejdahl

to designan...@googlegroups.com
Kære alle

Da jeg selv er blevet forhindret i at holde oplæg ved konferencen, Markedsføringstrends, på Viborg Erhvervsakademi, Mercantec, d. 27. oktober, vil jeg høre om det er muligt en af jer vil overtage?

Oplægget skal blot handle om vores felt, introduktion, metoder og cases. Det skal vare 45 min. i alt. Måske er der nogen af, der allerede ligger inde med den type oplæg?

Honoraret er som føgler (citat fra email):

Ifht. aflønning/kompensation vil det bedste være, hvis du kan sende en regning på din tid. Hvis oplægget varer 45 minutter gives 226,95 x 2,4 = 550 (når man runder op). Herudover betales kørsel – den høje sats. Og vi giver selvfølgelig en flaske vin el. to til alle oplægsholdere.

Målgruppen er studerende ved erhvervsakademiet, som er folk på efteruddannelse samt erhvervsvirksomheder fra Jylland. Der vil være over 300 deltagere.

Jeg håber virkelig der er nogen, der har lyst til at gribe chancen for at networke og skabe kontakter.

Skriv til mig og jeg formidler den videre kontakt.

Mvh Jane Mejdahl
--
t.  +45 31430198
w. www.flickr.com/photos/gullig/