Среща на екипа - 29 ноември?

Николай Василев

to design-pat...@googlegroups.com
Здравейте,

Напоследък, покрай лични ангажименти и натоварване покрай работата, работата по проекта доста замря и с Цецо и Ники се чудехме дали да не направим една сбирка на екипа на по бира, за да се видим с хората, с които се познаваме, да се запознаем на живо с хората, които се присъединиха към екипа тази година и сме се чували/виждали само през скайп, да обсъдим горе долу до къде сме стигнали и да рестартираме работата.

Аз се прибирам другата седмица към бг и както се очертава на 29-ти и 1-ви със сигурност ще съм в София. Искате ли да направим сбирка в някой от тези два дена?
Ако мнозинството няма възможност, може и някой ден през седмицата след това, макар и покрай студентския празник да ме съмнява, че много хора ще останат в София :)

Пишете как ви се струва идеята и ако има желаещи да се организираме :)

Поздрави,
Николай

Mihail Stoynov

to design-pat...@googlegroups.com
Az sym fen za po bira ako shte.

2013/11/19 Николай Василев <nikolay...@gmail.com>

--
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „Design Patterns Book“ в Google Групи.
За да се отпишете от тази група и да спрете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до design-patterns-...@googlegroups.com.

Branislav Abadjimarinov

to design-pat...@googlegroups.com
Здравейте, аз също съм на линия за среща.

Поздрави,
Бранко

Николай Василев

to design-pat...@googlegroups.com
Хехе :) Супер тогава :)

Ами да се уговорим ако искате?

Как ви се струва да го направим на 29-ти в 20:00, в "Дивака" - http://goo.gl/maps/O3g0t (за да не е в центъра на София и тия хубавци от Парламента да затворят центъра отново).

Ако не ви е удобно мястото или времето пишете и ще го променим :)

Поздрави,
Николай

[...]

Цветан Василев

to design-pat...@googlegroups.com
Привет,

Остава уговорката за 29.11(петък) в 20ч. при "Дивака" - http://goo.gl/maps/O3g0t .
В заведението ще се търсим визуално, понеже не успяхме да запазим маса. Оказа се, че в заведението не правят резервации. До скоро :)

Поздрави,
Цецо

На 21 ноември 2013, 12:46, Branislav Abadjimarinov <brann...@gmail.com> написа:

За да се отпишете от тази група и да спрете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до  design-patterns-book+unsub...@googlegroups.com.

[...]

Николай Василев

to design-pat...@googlegroups.com
П.С. И ако познавате някой, който би се заинтересувал от участие в проекта, чувствайте се свободни да го поканите на сбирката :)

[...]

Mihail Stoynov

to design-pat...@googlegroups.com
Последно, утре, 20:00, на кой от всичките диваци, че линкът ми вади всичките диваци на картата?

Dimitar P. Dimitrov

2013/11/29 Mihail Stoynov <mih...@stoynov.com>

Последно, утре, 20:00, на кой от всичките диваци, че линкът ми вади всичките диваци на картата?

Всъщност сбирката е днес (петък), а не утре (събота), а в този линк се вижда кой от всичките Диваци е: "Остава уговорката за 29.11(петък) в 20ч. при "Дивака" - http://goo.gl/maps/O3g0t

(Аз пак няма да мога да дойда, но наздраве и от мен :))

Mihail Stoynov

to design-pat...@googlegroups.com
Да, днес, сори, обърках дните.

Относно линка: Ето какво виждам аз:
Inline image 1

Или аз съм тъп, или линкът при мен работи различно.

Хайде сега да видим кое е вярно.

2013/11/29 Dimitar P. Dimitrov <d.petrov...@gmail.com>

--
Screen Shot 2013-11-29 at 9.50.04 AM.png

Dimitar P. Dimitrov

to design-pat...@googlegroups.com

2013/11/29 Mihail Stoynov <mih...@stoynov.com>

Относно линка: Ето какво виждам аз:
Inline image 1

Или аз съм тъп, или линкът при мен работи различно.

Хм, да, прав си за линка. Аз нямам спомен да се виждаха всички, когато го отварях преди няколко дни, но сега определено е както ти го показваш.

Ники ще каже кое е вярното :)
Screen Shot 2013-11-29 at 9.50.04 AM.png

Николай Василев

to design-pat...@googlegroups.com
Здравейте,

Извинявам се за забавянето на отговора. Не знам защо линка се държи по този начин. Може да не е перманентен.

Идеята е да се съберем в дивака, който май е по средата на картата, която Мишо е споделил - http://goo.gl/maps/V5Xs1 , ул. „Уилям Гладстон“ 54 .

Телефонът ми е 0885243807. Аз може евентуално до сбирката да съм офлайн, така че ако има нещо ми звъннете или звъннете на Цецо (той си беше споделил телефона също някъде в треда по-горе)

До после :))

П.С. Отговорния "мозък" за дефинираната фонетична кирилица използвана от Windows-а - на сапун!!!

Цветан Василев

to design-pat...@googlegroups.com
Привет,
Запазихме маса в зимната градина на "Дивака", ул.Гладстон 54 на името на Николай Василев. До скоро.