Re: [design-patterns-book] Обобщен имейл за design-patterns-book@googlegroups.com - 5 съобщения в 1 тема

Ivan Kadiyski

to design-pat...@googlegroups.com
Аз също се радвам за групата в ФБ - супер е! На мен лично ми е по-удобно за комуникация отколкото google. Мисля, че групата https://www.facebook.com/groups/504456779605620/ трябва да е анонимна :)

2013/2/7 <design-pat...@googlegroups.com>

Група: http://groups.google.com/group/design-patterns-book/topics

    "Kнига \"Шаблони за дизайн\" Организационен екип" <design.patte...@gmail.com> Feb 06 07:19AM +0100

    Здравейте,

    Най-накрая направихме профил на проекта във фб и създадохме група за
    разговори, както се бяхме уговорили на последната сбирка през декември.

    Профилът на проекта е следният:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100005141080521 , а на групата -
    този: http://www.facebook.com/groups/504456779605620/members/

    Въпреки, че създадохме фб група, трябва да решим какво ще правим с тази,
    гугълската. Идеята е, че имаме дискусии, които са ценни за книгата тук и
    историята на книгата ще се разпилее из множество сайтове и мрежи.

    От друга страна много хора споделиха, че фб им е по-удобен за комуникация,
    така че ще е хубаво да решим коя ще е главната група за дискусии занапред.
    На нас да ни се струва, че трябва да остане гугълската, тъй като може да
    има хора, които не харесват фб или не го ползват активно, но ако
    мнозинството го предпочита като комуникационно средство - за нас няма
    проблеми, важното е да се улесни работата по проекта :)

    Поздрави,
    Николай

    Mihail Stoynov <mih...@stoynov.com> Feb 06 02:09PM +0200

    фейсбук е по-удобно за комуникация за мен поне. Не знам колко е анонимно и
    по-скоро бих предпочел да е затворена група. Няма нужда всичките ми
    приятели да четат за това.

    Ама аз още не съм започнал да пиша, така че едва ли моето мнение тежи.

    2013/2/6 Kнига "Шаблони за дизайн" Организационен екип <
    design.patte...@gmail.com>

    Mihail Stoynov <mih...@stoynov.com> Feb 06 02:10PM +0200

    А как ще се трансферира знанието? Ами с много глупави въпроси и някой много
    изнервен, който ще отговаря. Във фейсбук търсенето в история е пълна скръб.

    2013/2/6 Mihail Stoynov <mih...@stoynov.com>

    "Николай Василев" <nikolay...@gmail.com> Feb 06 01:34PM

    Здрасти Мишо,

    Повечето от изброените от теб причини ни спираха до момента да направим фб
    група и/или туитър профили - разпростираме се в прекалено много контексти
    (уики, гугъл група, фб и т.н.) и подръжката на актуална информация
    навсякъде става трудна (и времеемка!!!), а в момента не можем да отделяме
    повече време от това, което в момента посвещаваме на книгата (говоря за
    ОЕ). Предпочитаме като цяло да се фокусираме върху съдържанието и работата
    по книгата.

    Единственото решение, което виждаме е, каквото се дискутира остава там
    където е и ако се стигне до някакво решение за нещо, което засяга цялата
    книга ще отива в уикито, като генерално правил, както правихме до сега.
    Ако е дискусия за някакъв конкретен проблем си мислехме ОЕ да създава
    връзката между двете мрежи, напр. ако някой публикува нещо в гугъл групата,
    ОЕ копира заглавието на дискусията и линк към фб разговора в гугъл групата
    и обратно. Ще е мазало, ама ако хората предпочитат фб, ще го направим.
    Важното е да е удобно за работа на всички.
    Не сме проверявали дали има някакви апове, които могат да синхронизират
    двете групи. Може някой да е попадал в нашата ситуация. Ще поровим и ако
    намерим нещо ще гледаме с него да синхронизираме съдържанието на двете
    места.

    Иначе търсачката и на фб и на гугъл групите са много зле. Ние реално не ги
    ползваме. Когато нещо конкретно ни трябва, използваме търсачката на
    гугълската поща (използваме електронната поща на ОЕ за регистрация на
    групите, така че всякаква комуникация, която става през тях се записва в
    архивите на gmail). Но си е мъка, няма спор.

    За visibility-то на фб групата, нарочно за момента сме я направили
    отворена, за да е по подобие на гугълската (макар и контекстите да са
    съвсем различни), но ако мнозинството предпочита да ограничим достъпа до
    нея - за нас няма проблеми. Аз лично съм на твоето мнение, предпочитам
    групата да е затворена, но искахме да видим какви ще са отзивите преди да
    предложим ограничение.

    Това е май! Ако някой има други идеи мнения, ще се радваме да ги сподели! :)

    Поздрави,
    Николай

    --
    Николай Василев

    Rossi tsa <rossi....@gmail.com> Feb 06 10:36PM +0100

    Здравейте,

    идеята за фб група е прекрасна и е добра реклама. само че аз лично се
    чувствам некомфортно да комуникирам през фб дейността по малко или много
    професионални начинания. Гб го имам за забавление, там съм добавила
    незнам-кой си, а в гугъл групата/по майла ми се вижда по-сериозно за
    комуникация.
    Как да е, все пак идеята е хубава от гледна точка на популяризация. Само
    дано през там да не тече същинската комуникация, заяото фб на работа гедам
    да не отварям, но по мейл може да отговоря бързо и ефикасно.

    Това е моето мнение, не знам за вас :-)
    Поздрави,
    Роси

Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „design-patterns-book“ в Google .
Можете да публикувате по имейл.
За да се отпишете от тази група, изпратете празно съобщение.
За още опции посетете тази група.

--
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „Design Patterns Book“ в Google Групи.
За да се отпишете от тази група и да спрете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до design-patterns-...@googlegroups.com.