Събиране по бира

Цветан Василев

to design-pat...@googlegroups.com
Привет на всички,

Искате ли да направим едно събиране по бира в София? Една част от екипа е извън България и  ще им е малко трудно да дойдат : ), но  останалите, които сме в София, може да се организираме някоя вечер след работа или в почивните дни и да се видим. Ако идеята ви харесва, пишете кога ви е удобно да направим събирането.

Поздрави,
Цецо

Mihail Stoynov

to design-pat...@googlegroups.com
аз не съм в бг

2012/10/27 Цветан Василев <tsvetan...@gmail.com>:

> --
> Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „Design Patterns
> Book“ в Google Групи.
> За да видите тази дискусия в мрежата, посетете
> https://groups.google.com/d/msg/design-patterns-book/-/evqwyz_sLCcJ.
> За да публикувате в тази група, изпратете имейл до
> design-pat...@googlegroups.com.
> За да прекратите абонамента си за тази група, изпратете имейл до
> design-patterns-...@googlegroups.com.
> За още опции посетете тази група на адрес
> http://groups.google.com/group/design-patterns-book?hl=bg.

Andrey Andreev

to design-pat...@googlegroups.com
мен ми е удобно всеки ден без понеделник :)

Цветан Василев

to design-pat...@googlegroups.com

Няма проблеми, Мишо. Идеята е просто да се съберем екипа, да се видим на живо и да поприказваме. Повечето от нас не се познаваме и помислихме, че ще е добре съберем по бира.

Alexander Vakrilov

to design-pat...@googlegroups.com
Аз също не съм в България тази седмица, но за следващата съм на линия :)

Цветан Василев

to design-pat...@googlegroups.com

Ок, предлагам тогава да се съберем другата сряда (07.11) след работа. Най-подходящо ще е да бъде някое заведение в центъра, за да е удобно на всички за предвижване. В началото на другата седмица като направя резервация ще пиша допълнително къде и в колко часа да се чакаме.

Цецо

Цветан Василев

to design-pat...@googlegroups.com

Здравейте,

Запазих маса за тази сряда(07.11), в пицарията "О!Шипка"(ул.Шипка 11, до Ректората) от 20 часа. Ето линк към сайта на заведението:
http://www.oshipka.bg/restaurants/

До скоро :)

Поздрави,
Цветан