= Jim Caviezel, actorul din rolul principal in filmul "Patimile lui CRISTOS !" - (Marturie tradusa in Romana) =

54 views
Skip to first unread message

Ioan

unread,
Apr 14, 2017, 3:55:58 AM4/14/17
to Desculti-homecoming Googlegroups

Jim Caviezel, actorul din rolul principal in filmul "Patimile lui CRISTOS !" - (Marturie tradusa in Romana)


            "Golgota" _ Canta: Alexandru Groza

   "Via Dolorosa"_ Canta: Jenifer Lazau   

     NU-i Singur Iuda Vinovat! _ Canta: Raisa Bulf

              Baraba _ Canta: Sorin Alexandru
      
         Baraba _ Canta : Ionut Craciun din Grupul "Speranta"

  " DOMNUL ISUS HRISTOS pe "Via Dolorosa" _ Canta: Sandi Patty _ "The Passion of The Christ" 

       NU-i Singur Iuda Vinovat! _ Citeste: Florin Piersic

    Talharul (de pe cruce) - Poezie:  


Daniel Motz

unread,
Apr 14, 2017, 11:20:03 AM4/14/17
to desculti homecoming
Nu inteleg de ce lumea crestina are nevoie de imagini, de filme facute de oameni necredinciosi care nu au nimic de a face cu credinta sau cu biblia sau cu adevaratul Dumnezeu,si nu le e suficienta scriptura, cuvintul. Dumnezeu ne-a dat Cuvintul si Cuvintul e Dumnezeu. Nu ne-a dat imaginea cu toate variantele ei.
Filmul lui Mel Gibson a fost o prostie de film ce a pacalit o lume intreaga de credinciosi fuduli care nu cunosc cu adevart biblia, dindu-le o versiune catolica si nu a bibliei adevarate, desi la suprafata pare a fi viziunea corecta.
Interviul lui Caviezel e despicable, de-a dreptul luind numele lui Dumnezeu in vain, facind chiar misto de Isus fin de tot pe fundalul  unui credinsios adevarat, exagerind rolul lui de reprezentant sau stand-in for Jesus. De ce avem nevoie de Hollywood sau Studiourile de film de la Buftea sa ne dea noua scriptura. De ce avem nevoie de sentimentalitati care ascund adevaratul mesaj al crucii lui Isus.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „"DESCULTI" - ROMANIAN HOMECOMING” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa desculti-homecoming+unsub...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

Dumitru Preda

unread,
Apr 14, 2017, 11:50:26 AM4/14/17
to danie...@gmail.com, desculti homecoming
Frate Daniel, sorry că îndrăznesc, doar 4 versete, Filipeni 1, 15-18. comentează-le.

Ce bine că decizia, cine intră sau nu în Împărăție, nu aparține vreunui pămîntean.

Fiti binecuvântati. Un Paste fericit și binecuvântat tuturor, datorită morții și Învierii Mântuitorului nostru Ceresc.
Christos a înviat*, si e Viu în veci vecilor.

Dumitru,


Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa desculti-homeco...@googlegroups.com.

Dorin Motz

unread,
Apr 14, 2017, 4:01:29 PM4/14/17
to desculti-...@googlegroups.com
Amin, Dani, nici eu nu înţeleg toată agitaţia pentru acest film omenesc, anti biblic!

2017-04-14 11:20 GMT-04:00 Daniel Motz <danie...@gmail.com>:
Nu inteleg de ce lumea crestina are nevoie de imagini, de filme facute de oameni necredinciosi care nu au nimic de a face cu credinta sau cu biblia sau cu adevaratul Dumnezeu,si nu le e suficienta scriptura, cuvintul. Dumnezeu ne-a dat Cuvintul si Cuvintul e Dumnezeu. Nu ne-a dat imaginea cu toate variantele ei.
Filmul lui Mel Gibson a fost o prostie de film ce a pacalit o lume intreaga de credinciosi fuduli care nu cunosc cu adevart biblia, dindu-le o versiune catolica si nu a bibliei adevarate, desi la suprafata pare a fi viziunea corecta.
Interviul lui Caviezel e despicable, de-a dreptul luind numele lui Dumnezeu in vain, facind chiar misto de Isus fin de tot pe fundalul  unui credinsios adevarat, exagerind rolul lui de reprezentant sau stand-in for Jesus. De ce avem nevoie de Hollywood sau Studiourile de film de la Buftea sa ne dea noua scriptura. De ce avem nevoie de sentimentalitati care ascund adevaratul mesaj al crucii lui Isus.
2017-04-14 3:49 GMT-04:00 'Ioan' via "DESCULTI" - ROMANIAN HOMECOMING <desculti-homecoming@googlegroups.com>:

Jim Caviezel, actorul din rolul principal in filmul "Patimile lui CRISTOS !" - (Marturie tradusa in Romana)


            "Golgota" _ Canta: Alexandru Groza

   "Via Dolorosa"_ Canta: Jenifer Lazau   

     NU-i Singur Iuda Vinovat! _ Canta: Raisa Bulf

              Baraba _ Canta: Sorin Alexandru
      
         Baraba _ Canta : Ionut Craciun din Grupul "Speranta"

  " DOMNUL ISUS HRISTOS pe "Via Dolorosa" _ Canta: Sandi Patty _ "The Passion of The Christ" 

       NU-i Singur Iuda Vinovat! _ Citeste: Florin Piersic

    Talharul (de pe cruce) - Poezie:  


--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „"DESCULTI" - ROMANIAN HOMECOMING” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa desculti-homecoming+unsubscribe...@googlegroups.com.

Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

Daniel Motz

unread,
Apr 14, 2017, 6:13:06 PM4/14/17
to desculti homecoming
Frate Dumitru, versetele din Filipeni vorbesc de cu totul altceva. Key words:"Hristos este propovaduit." Versetul 18.
Un film care nu propovaduieste adevarul ci o minciuna, si aia grosaolana viz."ce din din sacrificiul lui Isus pe cruce in mod precis ne-a procurat noua mintuirea" nu se incadreaza in verseele din Filipeni.
La fel cu multe si multe alte filme( in special) si multe alte, carti,predici etc care nu prezinta adevarul bibliei nu intra in categoria celor care iL propovaduiesc pe Isus. Alfel poti sa spui ca si Satan iL propovaduieste pe Isus cind minte despre
El.
Totul se intoarce din nou la ce noi oamenii facem in general: In loc sa ne bazam pe cuvintul lui Dumnezeu care este puternic, adevarat etc (vezi toate versetele corespunztoare), preferam sentimentalitati si facaturi omenesti. Credem ca putem adauga ceva la cuvintul lui Dumnezeu. Ca il putem imbunatati, ca putem sa-l redam mai plastic mai artistic, mai atragator, mai puternic. De fiecare data dam cu gresitorul.
Nu am intilnit sau auzit de nici un credincios adevarat care sa poata spune sincer ca Domnul i-a pus pe inima sa faca un film despre El. Ceilalti care ar spune ca si Gibson, sau Caviezel sint mincinosi si nu au numic de a face cu Isus.Eventual cu publicitate, si zarva pentru carierele lor in industria filmului sau cu incercarea de a face un ban in plus. Sad. Very sad.

Virgil Florea

unread,
Apr 14, 2017, 11:36:31 PM4/14/17
to desculti-...@googlegroups.com
Eu nu am nici un argument pentru a nu-l crede pe Caviezel.  Ceea ce spune în interviu lasă multe de înțeles dar în nici un caz faptul că ar fi un mincinos. Sigur că fiecare dintre noi avem propriile aprecieri sau gusturi. Ne pot place unii oameni sau chiar actori sau pe alții îi ignorăm cu totul. E doar alegerea noastră. Curajul de a face un astfel de film cred însă că excede oamenilor simpli. Cu ce scop l-au făcut pentru mine este mult mai puțin important...NU știu dacă din punct de vedere artistic este sau nu o mare reușită dar cred că mesajul Crucii a reușit să fie trasnmis către milioane de oameni. Ca și regizor Gibson s-a orientat către un actor nu spre unul despre care el ar fi avut mărturia că este un bun creștin în primul rând.

Christos a înviat.

Virgil Florea

unread,
Apr 15, 2017, 12:08:21 AM4/15/17
to desculti-...@googlegroups.com
ȘI nu vorbesc despre mesajul Crucii în esența lui, ci doar ca informație. Imaginile din film sunt copleșitoare, Pentru mulți dintre cei care au Biclia în casă dar doar o șterg din când în când de praf, sunt convins că cel puțin li s-a stârnit curiozitatea cercetării ei măcar pentru a-și confirma pentru ei înșiși faptul că ceea ce au văzut se găsește în cartea de lângă ei. Iar pentru ceilalți care nici nu au auzit de Isus vor știi de acum încolo că El a existat, a murit, a înviat și vot începe să priceapă sensul vieții lor așa cum nu l-au înțeles vreodată. Eu sper să înțelegem că trebuie să ne rugăm ca acest film să trezească în oameni o dorință după EL, cu totul diferită față de ceea ce au învățat, mulți dintre ei, în tradiție .  

Iosif

unread,
Apr 15, 2017, 5:10:32 AM4/15/17
to Desculti
Totusi imi amintesc, cum pe vremea lui Ceausescu, ne adunam in secret in case si se proiecta filmul "Viata lui Isus", dupa Evanghelia lui Luca, cu mari riscuri! Si stateam 15-20 de persoane inghesuite ca sardelele si ne uitam, alaturari de o multime de vecini necredinciosi cu lacrimi in ochi la acest film (atat de hulit si dispretuit de unii)!

Sau cand, dupa revolutie, au fost permise si la noi, proiectii in aer liber, pe terenuri, stadioane, mii de oameni nemantuiti au venit sa urmareasca acest film, dupa care au primit brosuri, Nou Testamente si au fost consiliati multi dintre ei!

Desigur pt. cei din lumea libera, asta poate nu inseamna nimic, sau ii lasa reci. Dar se apreciaza ca de-a lungul timpului, peste 200 de milioane de oameni din intreaga lume au ales sa-L urmeze pe Domnul "agatati" de aceasta "unealta de evanghelizare" care este la urma urmei acest film! 

Ori am invatat chiar in studiile biblice foarte bune de ale "Navigatorilor", care ne-au ajutat mult in formarea noastra ca lucratori (si la care si fratele drag Doru Motz stiu ca a contribuit mult, si ii suntem recunoscatori si pe aceasta cale), ca sa folosim tot felul de "unelte" in marturisirea Evangheliei.

Acum, sa nu fie 200 de milioane, poate 100 de milioane, poate 10, poate numai un milion;... asta numai Domnul stie, dar eu stiu ca este MARE BUCURIE IN CER, pentru UN SINGUR SUFLET, care se pocaieste, chiar daca in urma vizionarii acestui film!


"Tot aşa, vă spun că va fi mai multă bucurie în cer pentru un singur păcătos care se pocăieşte, decît pentru nouă zeci şi nouă de oameni neprihăniţi cari n’au nevoie de pocăinţă" Luca 15:7

Evident ca nu filmele, crestine chiar, SUNT Evanghelia, ci in BIBLIE gasim aceasta veste buna salvatoare, iar noi trebuie sa o facem cunoscuta, iar Duhul Sfant este Cel care convinge oamenii!

Slavit sa fie Domnul nostru viu, ca ne-a indreptatit inaintea lui Dumnezeu, prin jertfa si invierea Sa!


Fiti binecuvantati!


Iosif Istvan


Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa desculti-homecoming+unsub...@googlegroups.com.

Titi Moga

unread,
Apr 15, 2017, 6:08:30 AM4/15/17
to desculti-...@googlegroups.com
Da, ai scris cu cateva secunde inainte Ce am vrut sa scriu
 Prin filmul "Isus" au fost multe convertiri in Ro, a fost o buna metoda in Ro de a propavadui Evanghelia
  Scopul scuza mijloacele aici se potriveste.
Isus e viu, bucuria si nadejdea noastra!
Titi

Titi Moga

unread,
Apr 15, 2017, 6:14:22 AM4/15/17
to desculti-...@googlegroups.com
PS
Astazi in Canada neoprotestantii participa la
"Marsul invierii", o alta forma de a atrage
Privirile spre Hristos

Daniel Motz

unread,
Apr 15, 2017, 4:08:11 PM4/15/17
to desculti homecoming

Este foarte clar ca toti care ati comentat aici ( I am so sorry to say this) si multi altii, nu cunoasteti evanghelia adevarata, sau nu o cunoasteti indeajuns de bine. De aceea va e asa de greu sa intelegeti citeva fapte simple prezentate in biblie. Fapte de fapt esentiale despre CRUCE. Crucea lui Isus e singura care ne poate asigura mintuirea. De aceea e important in a o cunoaste. Daca un singur lucru il cunoastem bine asta trebuie sa fie. Dau mai jos citeva idei prezentate de Dave Hunt asa de frumos incit nu pot sa fie intelese gresit decit daca ne incapatinam sa o facem, sau nu avem stomacul sa admitem ca sintem gresiti.


Filmul lui Mel Gibson e un film puternic dar este doar despre suferintele fizice ale lui Isus, si nu este un film biblic ci este un film catolic. Da, intradevar poti sa fi tulburat si provocat de suferintele Lui fizice. De fapt El nici macar nu a indurat cele mai groaznice suferinte a nimanui pe acest pamint. Asta e un simplu fapt.

Si nu au fost suferintele lui fizice care au platit pedeapsa pentru pacatele noastre. Este absurd, ne-rational –ca acesti nelegiuiti soldati romani au fost agentii lui Dumnezeu distributind pedeapsa lui Dumnezeu pentru toata omenirea, si ca,ei cumva reusind asta prin bataile lor fizice.

A fost suferinta spirituala pe care El a indurat-o in miinile Tatalui „but it pleased Yahweh to bruise Him, he hath put him to grief:  and you made His soul an offering for sin.” Yehova a gasit placere sa-L zdrobeasca Asa ca filmul iti da impresia gresita ca sacramentele sint importante, luminarile, ritualele, si asta te fura de la realitatea despre ce avem nevoie in sufletele noastre si in spiritul nostru.

Cit despre facerea de filme Exodul :20:1-5 spune foarte clar:” Atunci Dumnezeu a rostit toate aceste cuvinte si a zis: 2. "Eu sunt Domnul Dumnezeul tau care te-a scos din tara Egiptului, din casa robiei.3. Sa nu ai alti dumnezei afara de Mine. 4. Sa nu-ti faci chip cioplit, nici vreo infatisare a lucrurilor care sunt sus in ceruri, sau jos pe pamant, sau in apele mai de jos decat pamantul. 5. Sa nu te inchini inaintea lor si sa nu le slujesti; caci Eu, Domnul Dumnezeul tau, sunt un Dumnezeu gelos, care pedepsesc nelegiuirea parintilor in copii, pana la al treilea si la al patrulea neam al celor ce Ma urasc,… “ Dave da si un exemplu: unii au o poza pe perete cu Isus. Aceasta poza devine Isus pentru tine, pentru multi oameni. Si mai stiti ca multi au favoritul lor Isus. Unii un macho Isus – cu barba scurta, sau cu barba lunga.Unii au un Isus efeminat. Oricare ar fi poza, la oricare nivel iti afecteaza gindirea ta despre Isus, nu este corecta, este inexacta. La fel cu toate filmele cu diversi Isusi. E o minciuna. Da, ai fost indus in eroare. “Asa ca, de acum incolo, nu mai cunoastem pe nimeni in felul lumii; si, chiar daca am cunoscut pe Hristos in felul lumii, totusi acum nu-L mai cunoastem in felul acesta.”2 Cor:5”16. El nu mai arata cum arata cind umbla prin Galilea. Are un corp inviat, glorificat.Ioan a cazut cu fata la pamint cind l-a vazut. De asemenea biblia nu este un instrument visual. Cind fac filme, totul e editorial, facatura, si derutant. Si nu conteaza cit de sincer este regizorul, te duce la rezultate diferite fata de biblie. Cum am spus si in e-mail-ul meu precedent, idea e ca oamenii cred ca inbunatatesc cuvintul lui Dumnezeu. Nu, noi sintem nascuti din nou prin CUVINT. Noi credem cuvintul. Isus e Cuvintul. Sa ne intoarcem la Cuvintul lui Dumnezeu si nu sa-l inbunatatim prin a-l transforma in actorie.

Ideea principal a lui Mel Gibson ( din famile de catolici) a fost sa evanghelizeze omenirea cu Evanghelia Catolica, care este o minciuna gogonata comparata cu adevarata Evanghelie. Dar daca nu o cunosti cu adevarat vei cumpara pe cea falsa si ti se va parea aceea chiar mai “buna” decit cea adevatata. Mai sentimentalista. Mai usor in a converti oameni cu ea. Dar la ce ii convertesti?

Si Dave Hunt mai spune ca toate aceaste idee cu filme vizuale despre Isus dovedeste o mare APOSTAZIE in zilele astea ale noastre dinspre sfirsit.

Se poate discuta foarte mult despre crucea lui Isus. Chiar azi am citit ceva foarte fain in Oswald Chambers dar nu vreau sa fac mesajul acesta foarte lung.

 

 

 

 

 


Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa desculti-homecoming+unsub...@googlegroups.com.

Dorin Motz

unread,
Apr 15, 2017, 5:01:19 PM4/15/17
to desculti-...@googlegroups.com
Sunt obosit acum, da îmi amintesc că am citit pe The Berea Call mult despre fimul lui Mel Gibson The Passion.

Până una alta, iată ce am găsit în Arhive pe acest subiect:

March 6, 2005
Audio Player
00:00
08:48

Now, Religion in the News, a report and comment on religious trends and events being covered by the media. This week’s item is from Asia News, February 9, 2005, with the headline, “Mel Gibson’s Aid to Lenten Penance— ‘The evocative power of Mel Gibson’s The Passion helps us to experience Lent,’ says Archbishop Capalla. For the top Filipino bishop, The Passion of the Christ is a powerful help in evoking the sorrow caused by sin. ‘Lent’s penitential practices must help Catholics realize the malice of sin in order to repent and to evoke sorrow that leads to confession,’ writes Monsignor Fernando Capalla, Archbishop of Devao and President of Bishop’s Conference of the Philippines, in his Lent message.

“For the Archbishop, Lent can have two effects on people: it can transform their lives, and it can renew society. Both however, depend on a reawakening that comes from repentance. To reach this point, one must go through the traditional steps of the Via Crucis, as well as intense prayer and scriptural meditations, self-denial and mortification, fasting and abstinence, sacramental confession, recollection, and retreats.

“But one can also view again Mel Gibson’s The Passion of the Christ. ‘Even though it is but a human shadow of Christ’s suffering, the motion picture,’ Archbishop Capollo writes, ‘is a powerful help to evoke the sorrow caused by sin and lead us to the Sacrament of Confession. The time leading up to Easter,’ the prelate explains, ‘must lead us to experience God’s mercy and forgiveness. Our sins have been embraced by our Lord in His suffering body. Only [by] embracing the example of Jesus are we able to forego the many comforts and privileges that have weakened our spirit and prefer God above everything and everyone else. Hence, we become Christ-like—a new creation. This is what Easter means. This is what Lent must bring about.’”

Tom: Dave, this is what I grew up with as a former Roman Catholic—Lent, giving up things, mortifying the flesh, and the thing that worries me is that I see much of this now, but it’s always been a part of Anglican church, it’s always been a part of the Episcopal church and Lutheran church, but now I see this in the evangelical church. They are turning to the sacramentals, to Lent, to imagery, to candles, incense—all of these kinds of things—to draw them nearer to Christ, and see evangelical churches going through forty days of giving up this, giving up that…this is Roman Catholicism, or orthodoxy.

Dave: Well, Tom, we have been talking about denying self, and the need for humility. On the one hand, you would think that was a good thing. On the other hand, it doesn’t really accomplish much, does it? I mean, this is like Ramadan, the Muslim fast from sunrise ‘til sunup, and then he can feast and do whatever he wants the rest of the time.

Tom: Well, as Catholics, Sunday was your day off. Whatever you gave up during the week was okay on Sunday.

Dave: So here we’re going to give some things up—when? Lent, during this period of time? The Bible doesn’t say that. The Bible says, and we quoted it earlier, “I’m crucified with Christ. It’s not I but Christ that lives in me.” It should be my daily moment-by-moment experience as a Christian. Then what is the point of doing some special stuff during Lent? It’s not in the Bible. I don’t find it. Now, you could go back to The Old Testament and see that there were things similar to this, but this is not biblical Christianity. We are not under the law. Christ is supposed to be living His life in us all the time.

Furthermore, Tom, to say that The Passion helps us experience Lent—it’s a powerful help to bring our sins before us…Well, it’s a very powerful movie, and you’ve written about this more than I have, but it’s all about the physical sufferings of Christ, and it’s not biblical, and we won’t go back over that. It’s a Catholic film. But yes, you could be really worked up about the physical sufferings that Christ endured. As a matter of fact, He didn’t endure the worst physical sufferings of anyone on this earth; that’s just simple fact.

And it was not in His physical sufferings that He paid the penalty for our sins. It’s absurd—not rational—that these wicked, evil Roman soldiers were God’s ministers of righteousness meting out God’s punishment for the sins of all the world, eternal punishment, and somehow they did that with their physical beatings. Supposing they didn’t hit Him quite enough, you know? So that’s not even rational and it’s not biblical.

It was in the spiritual sufferings that He endured at the hands of the Father. “He bore our sins in His own body on the tree, but it pleased Yahweh to bruise Him, and you made His soul an offering for sin.” So now we are getting the wrong impression, and as you pointed out, it’s all a physical thing: it’s in the sacraments, it’s in the candles, it’s in the rituals, and that will only take you away from the reality of what we need in our souls and in our spirits.

Tom: The flesh profits nothing: the Scripture couldn’t be more clear about that, and when we begin to look to these helps, these aids, to draw us near to Christ, and they’re physical helps or aids, it’s just antithetical to what the Bible teaches.

Dave: Well, Tom, this is the Philippines, so I guess if you really wanted to go all the way with this, you could get yourself crucified like numbers of people do in the Philippines, and that is counter to the truth of the Word of God. So now I’m getting in this and I’m getting credit for this. What I need to do is follow Jesus, follow the Word of God, love Him with all my heart, and allow Him to have His way in me.

Tom: Dave, just one last comment about Mel Gibson’s The Passion of the Christ: people said, “What was the movie? It’s gone, no longer around.” Well, Mel sold—mainly to the evangelical church—he sold 12 million DVDs, and if you don’t think that these DVDs are going to be used during Lent in evangelical church, I think you’re missing something there.

Program Number: 
1105b

Doru Motz

Daniel Motz

unread,
Apr 15, 2017, 6:37:07 PM4/15/17
to desculti homecoming
Da Doru si de aicea am citat citeva rinduri. A scris un articol mare analizind tot filmul insa nici eu nu am reusit sa-l gasesc.

Daniel Motz

unread,
Apr 15, 2017, 7:38:46 PM4/15/17
to desculti homecoming
Da, Virgil, aduci argumentul ca il crezi pe Caviezel, nu crezi ca minte. Cu alte cuvinte ca e sincer. Dar siceritatea nu valoreaza nici doi bani daca in ce spune el sau face e gresit.
Uite doar doua cazuri adevarate unde protagonistii au fost 100% sinceri in ceea ce au crezut si facut. Au vrut sa cistige jocuri si campionate. Au dat totul pentru asta. Atita ca au fost gresiti. Cu totul gresit. In directie opusa.

La Rose Bowl in Pasadena, Jan. 1 1929 mare meci urmarit de peate 70000 de spectatori intre primele doua echipe de college din America, nr.1 Georgia Tech si echipa univ din Los Angeles, nr 2, prima neinvinsa a doua cu doar o infringere.La un moment dat Roy Riegels ia mingea de la un adversar si din greseala. fiind confuzat, merge spre propia lui zona finala. Un coechipier fuge dupa el insa nu reuseste sa-l ajunga decit la 2 yards. Din faza asta GA Tech cistiga jocul si campionatul cu exact cele 2 puncte din faza respectiva. 8-7

Acelasi lucru s-a intimplat in  National Football League cu Jim Marshall de la echipa Minnesota Vikings alergind 60 de yards in directie opusa spre "poarta" lui Oct 25, 1964. Vezi poza foarte sugestiva.
Si astea nu sint unicele cazuri, mai sint citeva celebre la cel mai inalt nivel de joc , profesionisti, in America.

De cind conteaza daca cineva e sincer spunind ceva ce nu e adevarat ? E mai important sa studiem o problema, sa facem cercetare sa fim siguri ca credem in ceva ce e adevarat decit sa ne bazam pe ce spune altcineva in mod eronat, sau pe ce noi am invatat gresit. Un singur exemplu dau din interview unde Caviezel face o gluma pe seama lui Mel, cind acesta injura si Cavezel ii atrage atentia sa nu mai faca asta, ca o face in fata lui Isus de fapt, el fiind Isus in film. ( De asenenea ne atrage atentia ca el are aceleasi initiale cu Isus Christos si pe deasupra si aceiasi virsta 33 de ani). Ia in deridere numele si persoana lui Isus. Fara nici un dubiu.  O alta intrebare este: cum si putem astepta ceva mai bun de la Mel Gibson care in perioada aceea ( si numai) pe linga limbajul murdar, se imbata tot timpul si-si batea nevasta(de fapt nevestele) si girlfriendurile lui.
 
N-am nimic cu filmul in general. Am studiat filmul zece ani, facultate plus masterat la cea mai prestigioasa scoala de film din lume: UCLA, plus alte locuri in Los Angeles si Romania. Nu spun asta sa ma laud ci din contra cu o mare doza de rusine ca am pierdut asa de multi ani studiind ceva ce nu mi-a folosit in viata mai nimic desi am lucrat in filme si facut filme. Totusi imi plac filmele inca ( cele putine bune, noi care se mai fac azi) Se fac tot mai multe filme cu subiect crestin, despre oameni, familii crestine.Asta nu e rau de loc. Pot ajuta. Insa sa faci un film despre Isus in care cineva sa-L impersoneze , niciodata.

Sa nu fim si noi in postura lui Jim Marshall, realizind intr-o zi ca am crezut ceva ce a fost fals. Ar fi foarte trist.


Inline image 1

gabi radu

unread,
Apr 15, 2017, 7:55:47 PM4/15/17
to desculti

Doamne in Ce Dumnezeu am ajuns sa credem?
Nu cred  ca  Dumnezeu a folosit orice mijloace pentru a-Si atinge scopul...si nu stiu cati in Romania au fost convertiti...Multumesc Domnului ca am trait vremurile cand in Romania  credinta se baza pe Cuvant.
Va iubesc pe toti dar nu sunt de aceeasi parere cu toti.
Gabi

Virgil Florea

unread,
Apr 16, 2017, 2:22:10 PM4/16/17
to desculti-...@googlegroups.com
Eu, prin ce am scris am vrut doar sa incerc a separa lucrurile din felul cum  le inteleg eu. Se poate sa mergi pe o cale gresita si sa fii sincer dar nu cred ca e menirea mea sa judec asta. Caviezel e in primul rand actor si mai pe urma cititor de Biblie. Am rezerve sa apreciez  replicele catre Gibson ca fiind glume sau puneri la punct, cum nu cred ca si-ar permite sa glumeasca pe seama Domnului.
Pe de alta parte filmul fiind comercial sigur Mel Gibson nu si-a propus prin producerea lui sa evanghelizeze lumea.   
S-au facut si filme care si-au propus transmitere de mesaj crestin, chiar romanesti, cu actori debutanti, despre care nu pot comenta cu privire la atingerea scopului.

Dorin Motz

unread,
Apr 16, 2017, 3:40:17 PM4/16/17
to desculti-...@googlegroups.com
Măi frate, eu îţi spun cu binişorul: Las-o moartă. E Paştele!

Virgil Florea

unread,
Apr 17, 2017, 5:44:22 AM4/17/17
to desculti-...@googlegroups.com
Ok. Nu eu am inceput.
E Învierea Domnului.
Adevarat a inviat
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages