Arad: Fratele Corneliu GAIE a trecut la DOMNUL!

Daniel Filip Bic

Jul 5, 2024, 7:09:11 PM (2 days ago) Jul 5
to desculti-...@googlegroups.com
Apocalipsa 14:13 Și am auzit un glas din Cer care zicea: „Scrie: Ferice de acum încolo de morții care mor în Domnul!” „Da”, zice Duhul, „ei se vor odihni de ostenelile lor, căci faptele lor îi urmează.”

Mulțumim Domnului pentru mărturia credincioasă a fratelui Corneliu și pentru icoana slujirii veritabile și vrednice de un urmaș al lui Hristos, pe care am putut să o vedem fiecare din noi în viața dânsului, în pragul Casei de rugăciune din Șega.
Fie ca Bunul
Dumnezeu să-i odihnească sufletul în pace și să mângâie pe cei rămași.

Dialogul avut cu Fratele la început de an a fost despre Iminenta Revenire a Domnului, și Judecata lumii deja osândite prin neascultare.

Să fim dar, Fecioare Înțelepte cu candelele aprinse în așteptarea Ivirii Mirelui Iubit!

eed7d413-769d-4007-a7a6-af5f27bc9371.jpg

„Ajută-mă, ajută-mă, Isus iubit,
să vin la Tine fericit,
de Sânul Tău, de Sânul Tău să m-alipesc,
să odihnesc, să odihnesc…” Traian Dorz.

Cu prețuire,
Fr Daniel - Filip Bîc,
Arad.